- הודעות 21
- תודות התקבלו: 1
×
פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.
תקנון ליגת הניטרו !
12 פבר 2014 20:33 #1
מאת balulu
בתודה
אור בלולו
תקנון ליגת הניטרו ! נוצר על ידי balulu
החלטי לעלות את תקנון ליגת הניטרו לכל המתחרים החדשים ולאלו שלא התחרו !
תקנון ליגת הניטרו 2014
ליגת הניטרו תמנה 8 מרוצים למכוניות ניטרו בלבד.
תקנון העל על הליגה של שנת 2013-2014 יהיה תקנון ה-BRCA האנגלי בסעיפיו הרלוונטים.
מנהל הליגה והשופט הראשי באירועי הליגה יהיה עמית בובליל.
המרוצים יהיו רק במסלול ספיד בנגב.
במידה ויקום מסלול נוסף שיעמוד בתקן, יביא לכינוס בעליי המסלולים והנהלת הליגה להכניסו לסבב ללא התחייבות.
מינימום נהגים לאירוע 19 נהגים.
מינימום שופטים באירוע – 1.
האירוע יחל ב-4-5 סבבי דרוג (בהתאם לכמות המשתתפים) בכל מקצה בן 5 דקות כל אחד.
לאחר כל הדרוגים תינתן הפסקה לנהגים של לא פחות מ-25 דקות ולא יותר משעה ברוטו ובהתאם ללוז ביום המרוץ ולהחלטת הבלעדית של מנהל האירוע.
בהתאם לכמות הנהגים המתחרים בתחרות, הגמרים יחולקו בהתאם לשיקול דעתו של מנהל האירוע כך שיהיו לא פחות מ-6 נהגים ולא יותר מ-10 כמו כן לא יהיו פחות מ-6 מרשלים על המסלול בזמן מקציי הגמר.
מינימום מרשלים במקצה – 5 פרט לגמרים.
על כל משתתף באירוע לקחת חלק (מכונאי\מרשל) או להמציא לעצמו מחליף שיהיה מקובל על מנהל האירוע פרט לאסי ביטון.
גמרים:
גמר A -40 דקות
גמר B -25 דקות
גמר C או נמוך יותר – 15 דקות.
בהתאם לכמות המשתתפים באירוע יהיו כמויות הגמרים.
כל נהג ישתתף בגמר בהתאם לדרוג הטוב ביותר שלו. בהתאם לכמות המשתתפים במרוץ, תהיה עליה מגמר נמוך לגמר הבא בתור של נהג אחד לפחות ולא יותר משניים לפי תוצאות הגמר.
בין גמר לגמר תינתן הפסקה של לא פחות מ-10 דקות ברוטו ולא יותר מ-20 דקות ברוטו לשיקול דעתו של מנהל האירוע.
עלות תחרות 100 שקלים.
עלות מנהל האירוע – 600 שקלים.
פרסים:
גמר A יקבל גביעים.
כל המשתתפים בארוע מחוייבים להישאר לטקס אלא אם קיבלו אישור מהנהלת הליגה לעזוב מוקדם יותר.
נהג שיעזוב ללא אישור יישא בירידה של 2 נקודות ליגה מהתוצאה שסיים באותו יום.
הרשמה:
הרשמה תתבצע דרך כתובת אימייל של הליגה.
החלוקה למקצים בארוע הראשון תהיה אקראית ולארועים הבאים לפי תוצאות הסיום של המרוץ הקודם.
על הנהלת המסלול להכין את המסלול והציוד הנדרש (מערכת מדידה AMB בלבד, כריזה, חשמל, מדפסת וכו') טרם תחילת יום הארוע.
הנהלת הליגה אחראית להכין את המחשב ליום הארוע וכן לתפעל אותו במהלך היום.
נהג שנרשם ולא הופיע למרוץ ולא הודיע עד 24 שעות לפני תחילת הארוע, יפסל מהמרוץ הבא ולא יוכל להשתתף.
נהג שנרשם ולא יכול להגיע בזמן אך מעוניין להשתתף באירוע, חובתו להודיע על כך להנהלת הליגה עד 18 שעות לפני האירוע ובכך יחשב באירוע אך יצטרך לדאוג למי שיחליף אותו כמרשל ביום האירוע או שיישא בתוצאות.
במהלך הארועים תעשה שימוש אך ורק במערכת AMB ועל כל הנהגים לדאוג לעצמם לטרנספונדר.
תקלה בטרנספונדר במהלך האירוע היא באחריות הנהג בלבד והתוצאות יקבעו לפי המחשב.
9. תנאי המסלול (רטוב/יבש) יהיו זהים במהלך כל היום באחריות הנהלת המסלול. לא יעשו תיקונים במסלול במהלך האירוע פרט לאלה שאושרו על ידי מנהל האירוע.
תאריכי אירועים:
4 באוקטובר – מרוץ ראשון
1 בנובמבר – מרוץ שני
6 בדצמבר – מרוץ שלישי
3 בינואר – מרוץ רביעי
31 בינואר – מרוץ חמישי
28 בפברואר – מרוץ שישי
28 במרץ - מרוץ שביעי
25 באפריל - מרוץ שמיני
ארוע שבוטל מכח עליון, עובר שבוע אחד אוטומטית בתנאי שמערכת המדידה פנויה.
אם נאלץ להדחות שוב יועבר לסוף הליגה.
אירוע שאין בו מספיק נהגים ידחה בשבוע אחד אוטומטית בתנאי שמערכת המדידה פנויה.
אם נאלץ להדחות שוב יועבר לסוף הליגה.
מקסימום דחיות בליגה מכל סיבה שלא תהיה לא יהיו מעבר לתאריך 1 ביולי 2014.
אם יבוטלו מרוצים בעקבות דחיות מרובות, ניקוד הליגה יהיה בהתאם:
8 מרוצים – 6 הטובים
7 מרוצים – 5 הטובים
6 מרוצים – 5 הטובים
5 מרוצים – 4 הטובים
4 מרוצים – 3 הטובים
אם לא הצליחה הליגה לקיים 4 מרוצים – הליגה תבוטל.
שופטים, מרשלים ומנהלי ארוע:
שופט ראשי באירוע – עמית בובליל
שופט משני באירוע – יומצא אדם מטעמו ובאחריות של עמית בובליל.
בכל אירוע יבחרו 3 נהגים ככוח בין לאומי על מנת לטפל בסוגיות אשר אינן מופיעות בתקנון או שניתנות לפרשנויות שונות.
חוקיות רכבים וציוד תחרותי יהיו על פי חוקיי IFMAR ובהשראתם בלבד אלא אם יוחלט אחרת על ידי הנהלת הליגה בלבד.
חוקים חשובים למרוץ:
ענישה לשיקול דעתו של השופט בלבד.
אסור לדבר עם נהגים או עם השופט או עם המרשלים בזמן המרוץ.
נהג שפרש מגמר לא יכול לרדת מהבמה אלא אם קיבל אישור מהשופט.
ענישה בגמר האחרון שלא ניתן ליישמה במרוץ תשפיע לנהג/מרשל -2 עד שתיי נקודות ליגה או לשיקול דעתו של השופט.
לא יעשה עיכוב במרוץ עבור אף נהג באף שלב אלא אם מנהל האירוע החליט ובהתאם לחוקי BRCA.
אלימות מילולית\פיזית מצד משתתף במהלך האירוע תגרור פסילה מהאירוע של אותו משתתף.
קובלנה על שיקול מוטעה של השופט, תביא לכינוס הצוות הבינ"ל, וביחד עם שני השופטים (5 סה"כ) יפילו החלטה בנושא וההחלטה תהיה סופית!
במידה ואחד מהנבחרים מעורב בבעיה יבחר על ידי מנהל האירוע אדם חדש לתפוס את מקומו של המעורב באירוע.
הכוח והשופטים לא יכולים להימנע בהצבעה וחייבים להחליט.
לכשתתקבל החלטה, היא תהיה סופית ולא יהיה ניתן לערער לאחר קבלתה.
שעת תחילת האירוע תקבע על ידי הנהלת הליגה ותפורסם לפני כל אירוע בפרט.
הנהלת הליגה תפרסם את ההרשמה לאירוע, שעות המקצים או ביטול אירוע.
אם יש בעיות הוא שאלות .. מנהל הליגה לשנת 2014 הוא בובלין
תקנון ליגת הניטרו 2014
ליגת הניטרו תמנה 8 מרוצים למכוניות ניטרו בלבד.
תקנון העל על הליגה של שנת 2013-2014 יהיה תקנון ה-BRCA האנגלי בסעיפיו הרלוונטים.
מנהל הליגה והשופט הראשי באירועי הליגה יהיה עמית בובליל.
המרוצים יהיו רק במסלול ספיד בנגב.
במידה ויקום מסלול נוסף שיעמוד בתקן, יביא לכינוס בעליי המסלולים והנהלת הליגה להכניסו לסבב ללא התחייבות.
מינימום נהגים לאירוע 19 נהגים.
מינימום שופטים באירוע – 1.
האירוע יחל ב-4-5 סבבי דרוג (בהתאם לכמות המשתתפים) בכל מקצה בן 5 דקות כל אחד.
לאחר כל הדרוגים תינתן הפסקה לנהגים של לא פחות מ-25 דקות ולא יותר משעה ברוטו ובהתאם ללוז ביום המרוץ ולהחלטת הבלעדית של מנהל האירוע.
בהתאם לכמות הנהגים המתחרים בתחרות, הגמרים יחולקו בהתאם לשיקול דעתו של מנהל האירוע כך שיהיו לא פחות מ-6 נהגים ולא יותר מ-10 כמו כן לא יהיו פחות מ-6 מרשלים על המסלול בזמן מקציי הגמר.
מינימום מרשלים במקצה – 5 פרט לגמרים.
על כל משתתף באירוע לקחת חלק (מכונאי\מרשל) או להמציא לעצמו מחליף שיהיה מקובל על מנהל האירוע פרט לאסי ביטון.
גמרים:
גמר A -40 דקות
גמר B -25 דקות
גמר C או נמוך יותר – 15 דקות.
בהתאם לכמות המשתתפים באירוע יהיו כמויות הגמרים.
כל נהג ישתתף בגמר בהתאם לדרוג הטוב ביותר שלו. בהתאם לכמות המשתתפים במרוץ, תהיה עליה מגמר נמוך לגמר הבא בתור של נהג אחד לפחות ולא יותר משניים לפי תוצאות הגמר.
בין גמר לגמר תינתן הפסקה של לא פחות מ-10 דקות ברוטו ולא יותר מ-20 דקות ברוטו לשיקול דעתו של מנהל האירוע.
עלות תחרות 100 שקלים.
עלות מנהל האירוע – 600 שקלים.
פרסים:
גמר A יקבל גביעים.
כל המשתתפים בארוע מחוייבים להישאר לטקס אלא אם קיבלו אישור מהנהלת הליגה לעזוב מוקדם יותר.
נהג שיעזוב ללא אישור יישא בירידה של 2 נקודות ליגה מהתוצאה שסיים באותו יום.
הרשמה:
הרשמה תתבצע דרך כתובת אימייל של הליגה.
החלוקה למקצים בארוע הראשון תהיה אקראית ולארועים הבאים לפי תוצאות הסיום של המרוץ הקודם.
על הנהלת המסלול להכין את המסלול והציוד הנדרש (מערכת מדידה AMB בלבד, כריזה, חשמל, מדפסת וכו') טרם תחילת יום הארוע.
הנהלת הליגה אחראית להכין את המחשב ליום הארוע וכן לתפעל אותו במהלך היום.
נהג שנרשם ולא הופיע למרוץ ולא הודיע עד 24 שעות לפני תחילת הארוע, יפסל מהמרוץ הבא ולא יוכל להשתתף.
נהג שנרשם ולא יכול להגיע בזמן אך מעוניין להשתתף באירוע, חובתו להודיע על כך להנהלת הליגה עד 18 שעות לפני האירוע ובכך יחשב באירוע אך יצטרך לדאוג למי שיחליף אותו כמרשל ביום האירוע או שיישא בתוצאות.
במהלך הארועים תעשה שימוש אך ורק במערכת AMB ועל כל הנהגים לדאוג לעצמם לטרנספונדר.
תקלה בטרנספונדר במהלך האירוע היא באחריות הנהג בלבד והתוצאות יקבעו לפי המחשב.
9. תנאי המסלול (רטוב/יבש) יהיו זהים במהלך כל היום באחריות הנהלת המסלול. לא יעשו תיקונים במסלול במהלך האירוע פרט לאלה שאושרו על ידי מנהל האירוע.
תאריכי אירועים:
4 באוקטובר – מרוץ ראשון
1 בנובמבר – מרוץ שני
6 בדצמבר – מרוץ שלישי
3 בינואר – מרוץ רביעי
31 בינואר – מרוץ חמישי
28 בפברואר – מרוץ שישי
28 במרץ - מרוץ שביעי
25 באפריל - מרוץ שמיני
ארוע שבוטל מכח עליון, עובר שבוע אחד אוטומטית בתנאי שמערכת המדידה פנויה.
אם נאלץ להדחות שוב יועבר לסוף הליגה.
אירוע שאין בו מספיק נהגים ידחה בשבוע אחד אוטומטית בתנאי שמערכת המדידה פנויה.
אם נאלץ להדחות שוב יועבר לסוף הליגה.
מקסימום דחיות בליגה מכל סיבה שלא תהיה לא יהיו מעבר לתאריך 1 ביולי 2014.
אם יבוטלו מרוצים בעקבות דחיות מרובות, ניקוד הליגה יהיה בהתאם:
8 מרוצים – 6 הטובים
7 מרוצים – 5 הטובים
6 מרוצים – 5 הטובים
5 מרוצים – 4 הטובים
4 מרוצים – 3 הטובים
אם לא הצליחה הליגה לקיים 4 מרוצים – הליגה תבוטל.
שופטים, מרשלים ומנהלי ארוע:
שופט ראשי באירוע – עמית בובליל
שופט משני באירוע – יומצא אדם מטעמו ובאחריות של עמית בובליל.
בכל אירוע יבחרו 3 נהגים ככוח בין לאומי על מנת לטפל בסוגיות אשר אינן מופיעות בתקנון או שניתנות לפרשנויות שונות.
חוקיות רכבים וציוד תחרותי יהיו על פי חוקיי IFMAR ובהשראתם בלבד אלא אם יוחלט אחרת על ידי הנהלת הליגה בלבד.
חוקים חשובים למרוץ:
ענישה לשיקול דעתו של השופט בלבד.
אסור לדבר עם נהגים או עם השופט או עם המרשלים בזמן המרוץ.
נהג שפרש מגמר לא יכול לרדת מהבמה אלא אם קיבל אישור מהשופט.
ענישה בגמר האחרון שלא ניתן ליישמה במרוץ תשפיע לנהג/מרשל -2 עד שתיי נקודות ליגה או לשיקול דעתו של השופט.
לא יעשה עיכוב במרוץ עבור אף נהג באף שלב אלא אם מנהל האירוע החליט ובהתאם לחוקי BRCA.
אלימות מילולית\פיזית מצד משתתף במהלך האירוע תגרור פסילה מהאירוע של אותו משתתף.
קובלנה על שיקול מוטעה של השופט, תביא לכינוס הצוות הבינ"ל, וביחד עם שני השופטים (5 סה"כ) יפילו החלטה בנושא וההחלטה תהיה סופית!
במידה ואחד מהנבחרים מעורב בבעיה יבחר על ידי מנהל האירוע אדם חדש לתפוס את מקומו של המעורב באירוע.
הכוח והשופטים לא יכולים להימנע בהצבעה וחייבים להחליט.
לכשתתקבל החלטה, היא תהיה סופית ולא יהיה ניתן לערער לאחר קבלתה.
שעת תחילת האירוע תקבע על ידי הנהלת הליגה ותפורסם לפני כל אירוע בפרט.
הנהלת הליגה תפרסם את ההרשמה לאירוע, שעות המקצים או ביטול אירוע.
אם יש בעיות הוא שאלות .. מנהל הליגה לשנת 2014 הוא בובלין
בתודה
אור בלולו
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.030 שניות