ההבדל בין הגברים לילדים הוא מחיר הצעצועים שלהם. :)

× פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.

ריבו 3.3

06 יול 2014 21:31 #1 מאת takdim
ריבו 3.3 נוצר על ידי takdim
היי
יש לי שאלה איך אני יודע שהפעמון של הגיר של הריבו 3.3 שלי לא תקין ?

הוא נתפס לי פעם ראשונה היום שיחררתי אותו השאלה היא אם להחליף אותו ?

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
06 יול 2014 21:54 #2 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון ריבו 3.3
אתה מתכוון שהמצמד לא משתחרר?
אתה יכול לפרק אותו ולוודא שכל החלקים של המצמד תקינים, שלמים והקפיץ שמחזיק אותם עושה את העבודה שלו.

אתה יכול לראות את החלקים באופן די ברור בקובץ הזה באתר של טרקסס:
traxxas.com/sites/default/files/TRX3.3_e...ssembly_051221_0.pdf

אם הכל נראה תקין אז אין מה להחליף וכדאי לנסות להבין מה גרם לתקלה. רק בפירוק אפשר למצא את המקור לתקלה.
המשתמש(s) אמרו תודה: takdim

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
07 יול 2014 20:55 #3 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון ריבו 3.3
במקרה זכית לתמונות של פירוק של החלק :)

www.tissan.co.il/forum/%D7%9E%D7%9B%D7%9...%92%D7%99-1-8-gs#524

מנוע שונה, טכנית זה אותו דבר פחות או יותר:

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
08 יול 2014 07:50 - 08 יול 2014 07:51 #4 מאת Shmulik
תגובה מShmulik בדיון ריבו 3.3
תבדוק מייסבים.
תצלם את הקלאץ מכמה כיוונים ותעלה תמונות.
ננסה לעזור.
עריכה אחרונה:08 יול 2014 07:51 ע"י Shmulik.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
14 יול 2014 20:13 #5 מאת takdim
תגובה מtakdim בדיון ריבו 3.3
טוב
אז ככה בדקתי את הקפיף הוא היה אכן משוחח רולא שמתי לב
לגבי הקלאץ אני אפרק אותו ואבדוק חלק חלק לבירור התקלה
תודה רבה

מקווה לפתור את הבעיה

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
14 יול 2014 21:23 #6 מאת takdim
תגובה מtakdim בדיון ריבו 3.3
מישהו להגיד לי
כמה סיבובים הסיכות (ראשית ומשנית ) צריכות להיות
כדי לתחילת נסיעה

המנוע עבר הרצה מצויינת

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
14 יול 2014 22:10 - 14 יול 2014 22:15 #7 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון ריבו 3.3
לכל מכונית שלט יש את הכיוון שמתאים לה. זה תלוי במצב המנוע, סוג הדלק, מזג האויר במקום שבו אתה מסיע ועוד המון משתנים.

ההמלצות של טרקסס לכיוון מנוע כמו שהוא מגיע אליך הם לפתוח את הסיכה הראשית כ-4 סיבובים:




את הסיכה הנגדית, זו שאחראית על אספקת הדלק למנוע בסל"ד נמוך, צריך להביא למצב שהיא בקו אחד עם הטבעת שסביבו:



ואת הבורג שמונע מהמנוע להכבות בסל"ד מינימאלי תכוון לפי התמונות הבאות. כשהמצערת במינימום, ישנו רווח של פחות ממילימטר בתוך המאייד:





זה כיוון שמתאים למנוע לפני הרצה, מכאן אתה צריך להתחיל ולכוון את המנוע למצב שיתן את מירב הביצועים.
קבצים מצורפים:
עריכה אחרונה:14 יול 2014 22:15 ע"י IziG.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
14 יול 2014 23:11 #8 מאת takdim
תגובה מtakdim בדיון ריבו 3.3
תודה רבה !!

עזרת לי מאד

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
16 יול 2014 22:41 #9 מאת takdim
תגובה מtakdim בדיון ריבו 3.3
חברים !
תודה רבה על העזרה
חזרתי לפני כמה שעות מהסעה של הרכב נהנתי
מאד
לאחר מנוחה של הרכב למשך 4 שעות
האנדנלין שלי עדיין בגוף חזרתי לרכב נסיתי להניע
הרכב לא מניע
יש סטרטאר
דלק כמובן
זרימה תקינה של דלק לכיוון המנוע אבל הרכב לא מניע
יש סיבה לכך ?
מהשו שעשיתי ?? או לא עשיתי?

תודה

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
16 יול 2014 23:05 #10 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון ריבו 3.3
ניחוש שלי, פלאג שרוף.
בלי לראות את המנוע די קשה להצביע על הבעיה.
קומפרסיה יש? אתה מרגיש התנגדות כשאתה מנסה להניע?
תנסה להניע עם בוסטר חיצוני במקום זה שמגיע עם האיזי סטארט, יכול להיות שהמעגל האלקטרוני שמספק את הזרם לפלאג נהרס.

עוד אפשרות, פרק את הפלאג, נתק או סתום את צינורית הדלק, כמה שניות עם האיזי סטארט שייבש את המנוע.
באותה הזדמנות תבדוק שהפלאג מתלהט כשהוא מחובר לאיזי סטארט או לבוסטר חיצוני. אם הוא תקין ממשיכים אם לא מחליפים.

חבר את הפלאג חזרה, שחרר את הסתימה על על צינורית הדלק, התנעה תוך כדי סתימה קצרה של המפלט ויאללה להסיע. (אני מקווה :) )

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
16 יול 2014 23:43 #11 מאת takdim
תגובה מtakdim בדיון ריבו 3.3
תודה רבה

אין ספק שנתת לי להרבה חומר למחשבה ובחינה
לדעתי זה פלג
אני אתחיל מזה
תודה רבה

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
21 יול 2014 19:00 #12 מאת takdim
תגובה מtakdim בדיון ריבו 3.3
חברים יקרים !

אז ככה
החלפתי פלג חדש
הסיכות ראשית ומשנית מכוונות
סאטסטר עובד יש זרימת דקל (רואים)
על פניו הכל תקין הכל כרגיל
אבל .....
הרכב לא מניע ...כמעט מניע אבל לא מניע

לעזרתם אודה מראש

תודה רבה !

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
21 יול 2014 19:34 #13 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון ריבו 3.3
כאן כבר ממש עוברים לניחושים. אם הכל נראה תקין, והמנוע רק משמיע מידי פעם צליל של התנעה, זה נראה לי כמו בעיה באספקת הדלק.
אם לא מטפטף דלק מהאגזוז אז יכול להיות שהמנוע מכוון עם תערובת עניה מידי, תנסה לפתוח רבע עד חצי סיבוב את הסיכה הראשית.

תבדוק טוב שהקרבורטור שלם ושאין בו סדק כלשהו שדרכו יכול להכנס אויר ולדלל את התערובת. אם צריך, תפרק את הקרבורטור מהרכב ותבדוק את השלמות הפיזית שלו.

אם אתה יכול לצלם או שמישהו לידך יצלם את נסיונות ההתנעה כדי שנשמע גם אנחנו את התגובה של המנוע, יתכן שזה יעזור. אבל כמו שכתבתי, בלי לראות את הרכב אפשר רק לנחש.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
21 יול 2014 19:48 #14 מאת takdim
תגובה מtakdim בדיון ריבו 3.3
טוב
סליחה על הבורות
אני לא יודע הוא נראה (קרבורטור)
תן לי להבין זה שיש טיפות דלק
מהאגזוז זה טוב ? או טבעי ?

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
21 יול 2014 20:12 #15 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון ריבו 3.3
הקרבורטור זה החלק שעליו מורכבות הסיכות, זה שמככב בתמונות שהוספתי לפני כמה הודעות.
אם יש טיפות מהאגזוז אז די הגיוני שהתערובת לא עניה מידי, כשאין טיפות זה יכול לרמז על זה שהמנוע לא מקבל מספיק דלק וצריך לפתוח את הסיכות.

איזה פלאג בדיוק קנית? זהה לזה שהיה מורכב לפני כן על המנוע או משהו אחר?

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
מפקחים: Shmulikליעד דיין
זמן ליצירת דף: 0.061 שניות
Powered by פורום קוננה
joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...