ההבדל בין הגברים לילדים הוא מחיר הצעצועים שלהם. :)

× פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.

סוג דלק לניטרו

20 דצמ 2014 23:51 #1 מאת vav1
סוג דלק לניטרו נוצר על ידי vav1
שלום
ברשותי באגי עם מנוע 21.
איזה דלק עדיף 20% או 25%?
מה נותן ביצועים טובים יותר?
מה שומר יותר על המנוע (טמפרטורה, בלאי, שימון)

באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
21 דצמ 2014 06:14 #2 מאת ליעד דיין
מה שמומלץ זה להצמד להוראות של היצרן לגבי המנוע שלך. איזה מנוע בדיוק זה? יצרן ודגם, לא רק מידה.
היצרן עושה מלא בדיקות בכל מיני תנאים ונותן לך טווח של דלקים שיתאימו. ברוב המיקרים ולרוב המנועים יתאים דלק עם 20 עד 25 אחוז אבל ליתר ביטחון תחזור עם הפרטים ונבדוק.

אחוז ניטרו גבוה יותר בדלק נותן יותר ביצועים, על זה אין ויקוח.
אני מעדיף תמיד להשתמש במינימום ניטרו שמומלץ כדי לשמור על המנוע לאורך זמן. הסיבה פשוטה, יותר ניטרו, יותר הספק ויותר בלאי.

מסיעים תחרותיים משתמשים במקסימום ניטרו שאפשר ושלא הורס את המנוע אחרי 20 דקות.

לגבי השימון, אין הבדל בין כמות השמן שהמנוע מקבל בדלקים עם אחוזי ניטרו שונים. הדלק כולל כמות קבועה של שמן לפי החלטת יצרן הדלק. יצרני הדלקים מערבבים את הדלק לפי ההמלצות שהם לומדים מיצרני המנועים.

הכי חשוב: כדי לקבל ביצועים טובים וחיים ארוכים למנוע, אתה חייב מד חום איכותי. לכל מנוע יש המלצות לטמפרטורת עבודה תקינה. אתה מכוון את המנוע לפי מד החום ולא חורג מההמלצות והמנוע מחזיק שנים.
לי יש שתי מכוניות ניטרו כבר כמעט 3 שנים שהמנועים שלהם עוד פועלים.

מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP :)

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
21 דצמ 2014 19:21 #3 מאת vav1
תגובה מvav1 בדיון סוג דלק לניטרו
הי
קודם כל תודה על התשובה.
מדובר על מנוע GS-21 אין לי כרגע יותר פרטים כי זה לא המנוע המקורי.
אני בקטע של הנאה ופחות תחרות וממש לא בא לי לחסל מנועים ככה שחשוב לי פחות הספק ופחות בלאי.
אני מתדלק ב- 25% כי ככה מישהו אמר לי פעם ולא כי זאת בהכרח המלצת היצרן.
יש לי כמובן גם מד טמפרטורה.
האם מעבר ל- 20% יכול להרוס את המנוע? או לפגוע בהתנעה?
האם נידרש להחליף פלאג עם מעבר ל- 20% או שאין קשר?

באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
21 דצמ 2014 21:29 #4 מאת ליעד דיין
זה מנוע של קיושו? בקושי יש עליו מידע באתר שלהם. אני רגיל לאתר של טרקסס שלפי ההוראות שם אפשר לבנות מנוע לבד.

הם נותנים דוגמאות לדלקים מומלצים למנוע אבל אי אפשר למצא את הדלקים האלה בכלל.

מעבר ל 20% ניטרו לא יהרוס את המנוע. אם המנוע ישן אם קומפרסיה נמוכה אז יכול להיות שיהיה יותר קשה להניע אותו. אם המנוע תקין ועם קומפרסיה סבירה אז לא צריכה להיות בעיה. רק נסיון על המנוע יתן לך תשובה לשאלה הזאת.

אם הפלאג תקין ומתאים למנוע, אז לא צריך להחליף אותו בגלל החלפת דלק. אתה כן צריך לכוון מחדש את הסיכות. זה לא קשור רק לניטרו, בדרך כלל כשמחליפים יצרן דלק צריך לכוון את המנוע מחדש.
באתר של קיושו מופיע פאלג OS AR5, איזה פלאג מותקן לך על המנוע?

מה הסיבה שאתה רוצה להחליף דלק? המחיר של ה 25% ניטרו?

מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP :)

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
21 דצמ 2014 22:26 #5 מאת vav1
תגובה מvav1 בדיון סוג דלק לניטרו
השאלה אינה בגלל המחיר אלא עקרונית כי יש לי חצי גלון של 20% שקיבלתי ממישהו אבל אני מבין מדבריך שלא שווה לי להיכנס להרפתקה הזאת רק בגלל השיקול הזה...
הפלאג שכתבת זה אכן הפלאג שמותקן אצלי.
הכי מפחיד אותי העניין של ההתנעה - סבלתי מזה בעבר והגעתי בסופו של דבר למצב שזה קל יחסית ולא בא לי להתקשקש עם זה שוב.
אז תודה על התשובות המפורטות, ממש כיף שיש איפה להתייעץ וללמוד...

באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
23 דצמ 2014 07:17 #6 מאת ליעד דיין
אין בעיה להחליף אבל אני מאד ממליץ לך לא לעשות את זה אם הכל עובד כמו שצריך ואתה לא רוצה להסתבך עם כיוונים בשביל חצי גלון.
אם אתה מחליט לעבור לדלק אחר וזה שווה לך נגיד בגלל מחיר יותר טוב, אז שווה להתאמץ פעם אחת לכוון את המנוע כמו שצריך. אבל בטח לא בשביל 2 ליטר שקיבלת.

מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP :)

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
מפקחים: Shmulikליעד דיין
זמן ליצירת דף: 0.070 שניות
Powered by פורום קוננה
joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...