ההבדל בין הגברים לילדים הוא מחיר הצעצועים שלהם. :)

צריך תוכניות לטיסן, וקצת הסברים של מאיפה להתחיל

27 אוק 2014 08:31 - 27 אוק 2014 14:30 #1 מאת Shmulik
שלומות.
ססנה 172 או משהו בסגנון: (עריכה - Piper Cherokee. הדגם הזה מיוצר על ידי Hanger 9 ומספר הדגם הוא HAN1900 )


איבד רדיו וצלל לאגם.
כרגע נראה קצת פחות טוב מאשר בתמונה הראשונה.

מאיפה ואיך ניתן להשיג תכניות שלו.
מה צריך כדי לתקן אותו, איזה חומרים ומה לחפש באנטרנט כדי להבין איך לתקן?

כל עזרה וכוון יתקבלו בשמחה










שמוליק
עריכה אחרונה:27 אוק 2014 14:30 ע"י Shmulik.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
27 אוק 2014 08:52 #2 מאת IziG
הטיסן שאתה מחפש נקרא Piper Cherokee. אם אני לא טועה, הדגם הזה מיוצר על ידי Hanger 9 ומספר הדגם הוא HAN1900.
המשתמש(s) אמרו תודה: Shmulik

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
27 אוק 2014 11:24 - 27 אוק 2014 11:24 #3 מאת Shmulik
אין תכניות לדבר הזה....
נראה לי יהיה מעניין לנסות לתקן.
אולי אפילו זה יטוס יום אחד
עריכה אחרונה:27 אוק 2014 11:24 ע"י Shmulik.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
27 אוק 2014 12:35 #4 מאת IziG
תיקנתי טיסנים במצב דומה, קשה לומר אם במצב טוב או גרוע יותר.
את הטיסן נראה לי די פשוט לתקן, מה הנזק לכנף? אם צריך להתחיל לייצר פרופילים, עדיף להכין כנף קלקר מצופה בבלזה.

חופה מבלזה או להשקיע ולהכין מתקן לתבנית ואקום? יכול להיות מעניין.

זה קורה גם בעולם האמיתי

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
27 אוק 2014 12:46 #5 מאת Shmulik
לא נראה לי שהפרופילים נשברו, אבל יש כמה מקומות בחיזוקים שצריך יהיה לתת עליהם את הדעת וגם קצה כנף אחד איננו...

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
29 אוק 2014 00:04 - 29 אוק 2014 00:18 #6 מאת tomerst
עריכה אחרונה:29 אוק 2014 00:18 ע"י tomerst.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
17 נוב 2014 08:49 #7 מאת אביב כהן

tomerst wrote: מצאתי גוף שלם כאן למקרה ותצטרך..
www.hangar-9.com/Products/Default.aspx?ProdID=HAN1900

חלקים:
www.hangar-9.com/Products/RelatedParts.a...Listing&SubCategory=

תוכניות מצאתי רק ל-ARF
www.hangar-9.com/ProdInfo/Files/han1900-manual.pdf


אם משקיעים ברכישה של גוף שלם, נראה הגיוני יותר לרכוש את כל הטיסן מחדש בארץ בגלל עלויות המשלוח הגבוהות של קופסאות בגודל הזה.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
17 נוב 2014 10:30 - 17 נוב 2014 10:31 #8 מאת Shmulik
תודה תומר,
אני באופן עקרוני עם אביב....
את זה גם אני מצאתי, 100 דולר רק על גוף כרגע לא נראה לי הגיוני להוציא (עדיף טיסן חדש....)

הבחור יתוקן פרוביזורית (כשאמצא קצת זמן מיותר) ויתלה ליופי בתיקרה.
בינתיים בניתי (לא מאפס, רק הכנתי לטיסה - סרוואים, פושרודים, מקלט, הדבקות חיזוקים, כיוונים) Speed Air 40 ואפילו כבר עבר טיסה שתיים.
























לא העלתי פוסט מסודר של הבניה.... :whistle: :(





שמוליק
עריכה אחרונה:17 נוב 2014 10:31 ע"י Shmulik.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
17 נוב 2014 13:26 #9 מאת IziG
מד סוללה ומפסק בצד של המפלט? :unsure:

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
17 נוב 2014 15:16 - 17 נוב 2014 15:16 #10 מאת Shmulik
טעות של מתחילים :)
חשבתי אולי להעביר את המפלט לצד השני, אבל אז המנוע יהיה הפוך :silly: :silly: :silly: ...
עריכה אחרונה:17 נוב 2014 15:16 ע"י Shmulik.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
11 ינו 2015 17:25 #11 מאת O.s46
גם לי יש את הטיסן SPEED AIR-40 כול סוף הטסה אני חוזר לבית מאושר!!! אח הטיסנים המוצלחים.. B)

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
11 ינו 2015 17:29 #12 מאת O.s46

Shmulik wrote: תודה תומר,
אני באופן עקרוני עם אביב....
את זה גם אני מצאתי, 100 דולר רק על גוף כרגע לא נראה לי הגיוני להוציא (עדיף טיסן חדש....)

הבחור יתוקן פרוביזורית (כשאמצא קצת זמן מיותר) ויתלה ליופי בתיקרה.
בינתיים בניתי (לא מאפס, רק הכנתי לטיסה - סרוואים, פושרודים, מקלט, הדבקות חיזוקים, כיוונים) Speed Air 40 ואפילו כבר עבר טיסה שתיים.
























לא העלתי פוסט מסודר של הבניה.... :whistle: :(

תקשיב את המעריך תוריד למטה ומומלץ לא להשים מעריך סתם חונק את המנוע ויכול לגרום לקטים...





שמוליק

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
מפקחים: Shmulikליעד דיין
זמן ליצירת דף: 0.067 שניות
Powered by פורום קוננה
joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...