- הודעות 9
- תודות התקבלו: 4
צילום וידיאו מתוך טיסן אוטוג'ירו
07 אפר 2014 15:18 #1
מאת gadily
צילום וידיאו מתוך טיסן אוטוג'ירו נוצר על ידי gadily
אחרי למעלה מ-40 שנה של הטסת טיסנים ומסוקים החלטתי לחוות גם הטסת אוטוג'ירו של DURAFLY שהוזמן מ-HOBBYKING
אוטוג'ירו זהו כלי טיס המהווה הכלאה בין מטוס ומסוק.
יש לו רוטור הסובב חופשית ברוח הניתן לנהוג ימינה ושמאלה לצורך ביצוע פניות באמצעות סטיק המאזנות.
כל יתר הפונקציןת (הגה גובה,הגגה כיוון ומצערת) זהים לאלו של טיסן בתצורה מטוסית.
הדגם הספציפי קיבל ביקורות מאד טובות מטיסנאים ברשת והוא מצויד גם במנוע עזר לסיבוב ראשוני של הרוטור. מצרף קישורית ליוטיוב של צילום מתוך הטיסן שבצעתי השבוע.זוהי הטיסה השנייה שאני מבצע על הדגם ויש הרבה תובנות שנלמדו ליישום בטיסה הבאה...
ממומלץ לצפות ברזולוציה של 1080. תהנו גדי...
u.be
אוטוג'ירו זהו כלי טיס המהווה הכלאה בין מטוס ומסוק.
יש לו רוטור הסובב חופשית ברוח הניתן לנהוג ימינה ושמאלה לצורך ביצוע פניות באמצעות סטיק המאזנות.
כל יתר הפונקציןת (הגה גובה,הגגה כיוון ומצערת) זהים לאלו של טיסן בתצורה מטוסית.
הדגם הספציפי קיבל ביקורות מאד טובות מטיסנאים ברשת והוא מצויד גם במנוע עזר לסיבוב ראשוני של הרוטור. מצרף קישורית ליוטיוב של צילום מתוך הטיסן שבצעתי השבוע.זוהי הטיסה השנייה שאני מבצע על הדגם ויש הרבה תובנות שנלמדו ליישום בטיסה הבאה...
ממומלץ לצפות ברזולוציה של 1080. תהנו גדי...
u.be
המשתמש(s) אמרו תודה: IziG
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
07 אפר 2014 22:40 #3
מאת ליעד דיין
מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP
תגובה מליעד דיין בדיון צילום וידיאו מתוך טיסן אוטוג'ירו
תדביק ספוג דו צדדי מתחת למצלמה וזה יוריד מהרעידות. אתה צריך לנסות כמה ספוגים עד שמוצאים את זה שעוזר הכי הרבה.
מה קרה בסוף, הורדת את המנוע והטיסן ישר נופל? הוא לא דואה בכלל?
מה קרה בסוף, הורדת את המנוע והטיסן ישר נופל? הוא לא דואה בכלל?
מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
07 אפר 2014 22:54 #4
מאת gadily
תגובה מgadily בדיון צילום וידיאו מתוך טיסן אוטוג'ירו
היה ספוג דו צדדי מתחת למצלמה אבל הלהבים לא אוזנו בצורה אופטימלית לכן היו רעידות.
בטיסה הבאה זה מאד ישתפר.
אוטו גי'רו בניגוד לטיסן רגיל אינו בעל כושר דאיה כמעט.
כל הזמן צריך לשמור על מהירות כדי שהרוטור ימשיך להסתובב וייתן עילוי.
כשמורידים מנוע צריך להוריד את האף כדי לשמור על המהירות.
בטיסה הבאה זה מאד ישתפר.
אוטו גי'רו בניגוד לטיסן רגיל אינו בעל כושר דאיה כמעט.
כל הזמן צריך לשמור על מהירות כדי שהרוטור ימשיך להסתובב וייתן עילוי.
כשמורידים מנוע צריך להוריד את האף כדי לשמור על המהירות.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.037 שניות