שמוליק, ניחוש שלי, אין קשר לפרופ.
כנראה מרכז הכובד אחורי מידי, שיוסיף משקל בחלק הקידמי של הטיסן, גם אם נראה שהוא כבר מאוזן.
לפרופ יכולות להיות השפעות אחרות כמו תגובתיות להאצה, תחושה של חוסר משיכה למרות שהטיסן מגיע למהירויות גבוהות וכדומה.
מה שיכול להיות במידה וזה לא קשור למרכז כובד, מנוע מותקן בזוית לא נכונה (בכל זאת סיני
), ואז כשהמנוע במסימום או במינימום משפיע על הקיזוזים. בכל מקרה, לא תיהיה לזה השפעה שגורמת לטיסן לטוס באופן "לא נעים".