- הודעות 21
- תודות התקבלו: 1
×
פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.
תקנון ליגת חשמל
12 פבר 2014 20:36 - 12 פבר 2014 20:37 #1
מאת balulu
בתודה
אור בלולו
תקנון ליגת חשמל נוצר על ידי balulu
החלטי לעלות את תקנון ליגת הניטרו לכל המתחרים החדשים ולאלו שלא התחרו !
חזקה חוקית:
נהג לא יכול להתחרות בלי רשיון ליגה.
תקנון ליגת החשמל הנו תקנון החוקים העליון.
כל כלל שלא מופיע בתקנון זה יהיה לפי תקנון ה-BRCA שיהיה זמין בכל אירוע.
במקרה של סטירה בין תקנון הליגה לתקנון ה-BRCA, תקנון הליגה יהיה המכריע.
בכל מקרה של פרשנות רחבה או קובלנה, ייפתר הנושא סופית על ידיי וועדת חריגים (3) לפי סעיף 10 ביחד עם השופטים באירוע.
קטגוריות מתחרות:
באגי 1/10 4X4 חשמל
באגי 1/10 2X4 חשמל
באגי/טראגי 1/8 חשמל
מבנה הליגה:
בכל קטגוריה יהיו 6 אירועים אשר יתחלקו בין מועדון רישפון ומועדון ספיד בנגב.
בכל אירוע המנצח יקבל 100 נק', מקום שני 98, שלישי 97 וכו'
בתום הליגה יחשבו 5 מתוך 6 אירועים לניקוד הסופי.
במקרה של שוויון, שוברי השיוויון היו כדלקמן:
סכום ההקפות באירועים הנחשבים
סכום הזמנים באירועים הנחשבים
תוצאות האירוע השישי בצרוף לתוצאות הנחשבות.
מבנה אירוע:
בכל אירוע צריכים להיות מינימום של 10 מתחרים ב1/10.
בכל אירוע צריכים להיות מינימום של 12 מתחרים ב1/8.
בכל אירוע יהיו שלושה סבבי דרוג לנהג בני 5 דקות כל אחד.
הדרוג יקבע לפי הנוהל הבא:
מתוך שלושת המקצים יחשב המקצה בעל מספר ההקפות הרב ביותר.
במקרה של מספר זהה של הקפות עם נהג אחר, יחשב המקצה בעל הזמן הקצר ביותר מתוך המקצים עם מספר ההקפות הזהות.
הדרוג יקבע לפי הנהג עם מספר ההקפות המקסימלי ב-5 דקות תוך התחשבות בזמנים.
לאחר מקציי הדרוג יחולקו הנהגים לגמרים בהתאם לכמות המשתתפים לפי הנוסחה הבאה:
מקסימום נהגים בגמר – 8 נהגים.
12 מתחרים –שני גמרים 6 ו-6
13-16 מתחרים – שני גמרים תוך העדפה לגמר א'
17-24 – מתחרים שלושה גמרים 17=8/6/3, 18=8/7/3, 19=8/8/3 וכן הלאה
גמר א וגמר ב' יארכו 3 פעמים בני 6 דקות באותו סדר זינוק לפי הדרוג ויחשבו לנהג 2 מתוך שלושת המקצים תוך שהמנצח בכל מקצה מקבל 100 נקודות, מקום שני 98, שלי 97 וכו'
שובר שיוויון יהיה לפי סכום ההקפות הגבוה מבין המקצים הנחשבים לאחר מכן, הזמנים של אותם מקצים, לאחר מכן המקצה השלישי ולאחר מכן הדרוגים.
לא יהיו עליות מגמר לגמר.
כל המשתתפים באירוע מחוייבים להישאר עד תום חלוקת הגביעים אלא אם אושר להם אחרת על ידי אחד מנציגיי הנהלת הליגה
נהג שיעזוב ללא אישור, ישא בהפחתת 2 נקודות ליגה מהתוצאה במרוץ הכי טוב שלו.
עלות תחרות:
באחריות המועדונים ותפורסם בקרוב
פרסים:
גמר א' יקבל גביעים
גמר ב' יקבל מדליות
לא יחולקו פרסים מטעם הליגה
לא יחולקו פרסים לגמרים הנמוכים אך תהיה הכרזה ותמונת פודיום
בסוף העונה יחולקו 3 גביעים לאלופי הארץ, סגניהם ולמקום השלישי בכל קטגוריה
הרשמה:
ההרשמה תתבצע על ידי ההנהלה בכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. לפחות למשך 72 שעות ותסגר לא יאוחר מ-24 שעות לפני תחילת הארוע..
נהג שאינו יכול לקחת חלק באירוע יכול לבטל את ההרשמה שלו דרך הנהלת הליגה בלבד בכל זמן עד הערב שלפני המרוץ.
נהג שנירשם למרוץ ולא הופיע למרוץ, ולא הודיע למנהלי הליגה, יפסל מהתחרות הבאה באותה קטגוריה ולא יוכל להשתתף בה.
במהלך ההרשמה לנהג, עליו לשלוח: שם מלא באנגלית, מס' טרנספונדר, תדר שלט (במידה ולא 2.4G).
תקלה בטרנספונדר במהלך מירוץ היא באחריותו של הנהג בלבד והתוצאות יחשבו כמו שהן על המחשב.
הנהלת הליגה אחראית להכין את המחשב לארוע
תנאים לקיום אירוע:
הנהלת המועדון המארח אחראית להכין את המסלול לתחרות בהתאם לדרישות הנ"ל :
קיום מערכת כריזה + מיקרופון אחד לפחות
קיום מדפסת תקינה + ניירות להדפסה
לוח תוצאות
מערכת מדידת זמנים AMB (אלא אם הוחלט על אחרת על ידי הנהלת הליגה)
שולחנות עבודה
עמדת טעינה לסוללות
פרסים בהתאם לסעיף 6
מסך נוסף במידה ומתאפשר
הערה
תנאי המסלול (רטוב או יבש) יהיו זהים במהלך כל היום באחריות הנהלת המסלול.
לא יהיה ניתן לתקן בורות במהלך המרוץ אלא אם הנהלת הליגה ביחד עם השופט החליטו אחרת.
מרשלים:
לא יהיה מרשל שלא משתתף בארוע אלא אם אושר על ידי השופט בלבד.
נהג חייב לתת שרות מרשל במהלך המרוץ כפי שיקרא על ידי מנהל הארוע/שופט.
נהג שלא יכול למרשל, ימצא לעצמו מחליף או שיקבל שחרור מהשופט.
נהג צריך להיות נוכח בעמדת המרשל שהוגדרה לא יאוחר מדקה לפני תחילת המקצה ולא יעזוב אותה אלא בהנחית השופט בלבד.
על המרשל להיות בנעליים סגורות.
למרשל אסור לתקן מכוניות המהלך מקצה ועליו לשים רכב שבור/מקולקל/תקוע מחוץ למסלול על הגב.
מרשל שלא יעמוד בכללים מעלה יענש לפי שיקול דעתו של השופט.
שיפוט וכללים:
בכל מרוץ יהיה לפחות שופט אחד.
שופט הזמנים יחשב כשופט שני.
בתחילת כל אירוע תבחר וועדת חריגים בת שלושה משתתפים למקרה של קובלנה על החלטת השופט.
הוועדה תיבחר על ידי הנהלת הליגה בכל אירוע תוך מאמץ שבכל אירוע יהיה צוות שונה.
השופט והצוות יעברו תדרוך מקצועי אצל הנהלת הליגה.
לפני הסיבוב הראשון של הגמרים יבחרו השופטים לגמרים.
רק במקרה של התנגדות של שני נהגים מאותו מקצה, יוחלף השופט.
ניתן להתנגד אך ורק במהלך בחירת השופטים ולא בין מקציי הגמר.
אסור להתווכח עם השופט בזמן מקצה. נהג שיעשה זאת יענש באופן חמור מהרגיל.
לא יעשה עיכוב בזמנים עבור אף נהג אלא אם יוחלט אחרת על ידי השופט.
ענישה בגמר האחרון לנהג/מרשל יכולה להגיע עד הפחתת שתי נקוד מהניקוד שצבר באותו מקצה או באירוע בכלל לשיקול דעתו של השופט.
חוקיות הרכבים היא לפי IFMAR פרט לעובדה שמותר לנסוע לאחור, בכל מקרה של פגיעה ברכב אחר הפגיע תחשב כעבירה.
נהג שאינו יכול להמשיך לנהוג במקצה דרוג/גמר ישאר על הבמה אלא אם אושר לו על ידי השופט לרדת. נהג שירד לא יכול לחזור לבמה במהלך אותו מקצה.
מקומות העמידה על הבמה במהלך הדרוגים היא על בסיס מקום פנוי.
מקומות העמידה בגמרים הם לפי בחירת הנהגים בהתאם לדרוג.
אסור לדבר עם הנהגים/מרשלים/שופט במהלך המרוץ.
נהג שהגיע לסמן אחורי יפנה את תשומת ליבו של השופט ורק הוא יכול להורות לו לפנות את הדרך.
תאריכי המרוצים
18.10.13 – 1/10 משולב ספיד בנגב
15.11.13 – 1/8 רשפון
20.12.13 – 1/10 רשפון משולב
17.1.14 – 1/8 ספיד
21.2.14 – 1/10 ספיד בנגב
14.3.14 – 1/8 רשפון, שבוע ליפני מרוץ בליגת הניטרו עקב חג פורים! במידה וידחה זה יהיה לסוף הליגה!
11.4.14 – 1/10 רשפון משולב
9.5.14 – 1/8 ספיד
6.6.14 – 1/10 ספיד משולב
20.6.14 – 1/8 רשפון
4.7.14 – 1/8 ספיד
18.7.14 – 1/10 רשפון משולב
1.8.14 – תאריך ספייר במקרה דחיה
סהכ 6 מרוצים בכל קטגוריה, 3 בכל מסלול
בעיות או שאלות מנהל הליגה לשנת 2014 הוא בובלין
חזקה חוקית:
נהג לא יכול להתחרות בלי רשיון ליגה.
תקנון ליגת החשמל הנו תקנון החוקים העליון.
כל כלל שלא מופיע בתקנון זה יהיה לפי תקנון ה-BRCA שיהיה זמין בכל אירוע.
במקרה של סטירה בין תקנון הליגה לתקנון ה-BRCA, תקנון הליגה יהיה המכריע.
בכל מקרה של פרשנות רחבה או קובלנה, ייפתר הנושא סופית על ידיי וועדת חריגים (3) לפי סעיף 10 ביחד עם השופטים באירוע.
קטגוריות מתחרות:
באגי 1/10 4X4 חשמל
באגי 1/10 2X4 חשמל
באגי/טראגי 1/8 חשמל
מבנה הליגה:
בכל קטגוריה יהיו 6 אירועים אשר יתחלקו בין מועדון רישפון ומועדון ספיד בנגב.
בכל אירוע המנצח יקבל 100 נק', מקום שני 98, שלישי 97 וכו'
בתום הליגה יחשבו 5 מתוך 6 אירועים לניקוד הסופי.
במקרה של שוויון, שוברי השיוויון היו כדלקמן:
סכום ההקפות באירועים הנחשבים
סכום הזמנים באירועים הנחשבים
תוצאות האירוע השישי בצרוף לתוצאות הנחשבות.
מבנה אירוע:
בכל אירוע צריכים להיות מינימום של 10 מתחרים ב1/10.
בכל אירוע צריכים להיות מינימום של 12 מתחרים ב1/8.
בכל אירוע יהיו שלושה סבבי דרוג לנהג בני 5 דקות כל אחד.
הדרוג יקבע לפי הנוהל הבא:
מתוך שלושת המקצים יחשב המקצה בעל מספר ההקפות הרב ביותר.
במקרה של מספר זהה של הקפות עם נהג אחר, יחשב המקצה בעל הזמן הקצר ביותר מתוך המקצים עם מספר ההקפות הזהות.
הדרוג יקבע לפי הנהג עם מספר ההקפות המקסימלי ב-5 דקות תוך התחשבות בזמנים.
לאחר מקציי הדרוג יחולקו הנהגים לגמרים בהתאם לכמות המשתתפים לפי הנוסחה הבאה:
מקסימום נהגים בגמר – 8 נהגים.
12 מתחרים –שני גמרים 6 ו-6
13-16 מתחרים – שני גמרים תוך העדפה לגמר א'
17-24 – מתחרים שלושה גמרים 17=8/6/3, 18=8/7/3, 19=8/8/3 וכן הלאה
גמר א וגמר ב' יארכו 3 פעמים בני 6 דקות באותו סדר זינוק לפי הדרוג ויחשבו לנהג 2 מתוך שלושת המקצים תוך שהמנצח בכל מקצה מקבל 100 נקודות, מקום שני 98, שלי 97 וכו'
שובר שיוויון יהיה לפי סכום ההקפות הגבוה מבין המקצים הנחשבים לאחר מכן, הזמנים של אותם מקצים, לאחר מכן המקצה השלישי ולאחר מכן הדרוגים.
לא יהיו עליות מגמר לגמר.
כל המשתתפים באירוע מחוייבים להישאר עד תום חלוקת הגביעים אלא אם אושר להם אחרת על ידי אחד מנציגיי הנהלת הליגה
נהג שיעזוב ללא אישור, ישא בהפחתת 2 נקודות ליגה מהתוצאה במרוץ הכי טוב שלו.
עלות תחרות:
באחריות המועדונים ותפורסם בקרוב
פרסים:
גמר א' יקבל גביעים
גמר ב' יקבל מדליות
לא יחולקו פרסים מטעם הליגה
לא יחולקו פרסים לגמרים הנמוכים אך תהיה הכרזה ותמונת פודיום
בסוף העונה יחולקו 3 גביעים לאלופי הארץ, סגניהם ולמקום השלישי בכל קטגוריה
הרשמה:
ההרשמה תתבצע על ידי ההנהלה בכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. לפחות למשך 72 שעות ותסגר לא יאוחר מ-24 שעות לפני תחילת הארוע..
נהג שאינו יכול לקחת חלק באירוע יכול לבטל את ההרשמה שלו דרך הנהלת הליגה בלבד בכל זמן עד הערב שלפני המרוץ.
נהג שנירשם למרוץ ולא הופיע למרוץ, ולא הודיע למנהלי הליגה, יפסל מהתחרות הבאה באותה קטגוריה ולא יוכל להשתתף בה.
במהלך ההרשמה לנהג, עליו לשלוח: שם מלא באנגלית, מס' טרנספונדר, תדר שלט (במידה ולא 2.4G).
תקלה בטרנספונדר במהלך מירוץ היא באחריותו של הנהג בלבד והתוצאות יחשבו כמו שהן על המחשב.
הנהלת הליגה אחראית להכין את המחשב לארוע
תנאים לקיום אירוע:
הנהלת המועדון המארח אחראית להכין את המסלול לתחרות בהתאם לדרישות הנ"ל :
קיום מערכת כריזה + מיקרופון אחד לפחות
קיום מדפסת תקינה + ניירות להדפסה
לוח תוצאות
מערכת מדידת זמנים AMB (אלא אם הוחלט על אחרת על ידי הנהלת הליגה)
שולחנות עבודה
עמדת טעינה לסוללות
פרסים בהתאם לסעיף 6
מסך נוסף במידה ומתאפשר
הערה
תנאי המסלול (רטוב או יבש) יהיו זהים במהלך כל היום באחריות הנהלת המסלול.
לא יהיה ניתן לתקן בורות במהלך המרוץ אלא אם הנהלת הליגה ביחד עם השופט החליטו אחרת.
מרשלים:
לא יהיה מרשל שלא משתתף בארוע אלא אם אושר על ידי השופט בלבד.
נהג חייב לתת שרות מרשל במהלך המרוץ כפי שיקרא על ידי מנהל הארוע/שופט.
נהג שלא יכול למרשל, ימצא לעצמו מחליף או שיקבל שחרור מהשופט.
נהג צריך להיות נוכח בעמדת המרשל שהוגדרה לא יאוחר מדקה לפני תחילת המקצה ולא יעזוב אותה אלא בהנחית השופט בלבד.
על המרשל להיות בנעליים סגורות.
למרשל אסור לתקן מכוניות המהלך מקצה ועליו לשים רכב שבור/מקולקל/תקוע מחוץ למסלול על הגב.
מרשל שלא יעמוד בכללים מעלה יענש לפי שיקול דעתו של השופט.
שיפוט וכללים:
בכל מרוץ יהיה לפחות שופט אחד.
שופט הזמנים יחשב כשופט שני.
בתחילת כל אירוע תבחר וועדת חריגים בת שלושה משתתפים למקרה של קובלנה על החלטת השופט.
הוועדה תיבחר על ידי הנהלת הליגה בכל אירוע תוך מאמץ שבכל אירוע יהיה צוות שונה.
השופט והצוות יעברו תדרוך מקצועי אצל הנהלת הליגה.
לפני הסיבוב הראשון של הגמרים יבחרו השופטים לגמרים.
רק במקרה של התנגדות של שני נהגים מאותו מקצה, יוחלף השופט.
ניתן להתנגד אך ורק במהלך בחירת השופטים ולא בין מקציי הגמר.
אסור להתווכח עם השופט בזמן מקצה. נהג שיעשה זאת יענש באופן חמור מהרגיל.
לא יעשה עיכוב בזמנים עבור אף נהג אלא אם יוחלט אחרת על ידי השופט.
ענישה בגמר האחרון לנהג/מרשל יכולה להגיע עד הפחתת שתי נקוד מהניקוד שצבר באותו מקצה או באירוע בכלל לשיקול דעתו של השופט.
חוקיות הרכבים היא לפי IFMAR פרט לעובדה שמותר לנסוע לאחור, בכל מקרה של פגיעה ברכב אחר הפגיע תחשב כעבירה.
נהג שאינו יכול להמשיך לנהוג במקצה דרוג/גמר ישאר על הבמה אלא אם אושר לו על ידי השופט לרדת. נהג שירד לא יכול לחזור לבמה במהלך אותו מקצה.
מקומות העמידה על הבמה במהלך הדרוגים היא על בסיס מקום פנוי.
מקומות העמידה בגמרים הם לפי בחירת הנהגים בהתאם לדרוג.
אסור לדבר עם הנהגים/מרשלים/שופט במהלך המרוץ.
נהג שהגיע לסמן אחורי יפנה את תשומת ליבו של השופט ורק הוא יכול להורות לו לפנות את הדרך.
תאריכי המרוצים
18.10.13 – 1/10 משולב ספיד בנגב
15.11.13 – 1/8 רשפון
20.12.13 – 1/10 רשפון משולב
17.1.14 – 1/8 ספיד
21.2.14 – 1/10 ספיד בנגב
14.3.14 – 1/8 רשפון, שבוע ליפני מרוץ בליגת הניטרו עקב חג פורים! במידה וידחה זה יהיה לסוף הליגה!
11.4.14 – 1/10 רשפון משולב
9.5.14 – 1/8 ספיד
6.6.14 – 1/10 ספיד משולב
20.6.14 – 1/8 רשפון
4.7.14 – 1/8 ספיד
18.7.14 – 1/10 רשפון משולב
1.8.14 – תאריך ספייר במקרה דחיה
סהכ 6 מרוצים בכל קטגוריה, 3 בכל מסלול
בעיות או שאלות מנהל הליגה לשנת 2014 הוא בובלין
בתודה
אור בלולו
עריכה אחרונה:12 פבר 2014 20:37 ע"י balulu.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.033 שניות