Sanwa הוציאו סט של משדר, מקלט ובקר מהירות שאפשר לשלוט במאפיינים של הבקר ישר מהמהשדר כשהכל דולק.
למה הכוונה?
רוצים לשנות את עוצמת הבלימה של המנוע החשמלי? אפשר לעשות את זה ישר מההגדרות של השלט.
רוצים לשנות Timing למנוע? גם את זה עושים ישר מהמשדר.
המשדרים שתומכים בטכנולוגיה הזאת הם M12 ו MT4S, המקלט שמתאים הוא RX-472 FH4 ובקר המהירות Airtronics Super Vortex ZERO Competition BL ESC.
זה דומה למה שקורה על מסלול מרוץ אמיתי, הצוות הטכני שולט מרחוק בכל מה שקורה עם מכונית המירוץ. זאת אומרת שבמכונית פורמולה 1 שנוסעת ב 400 קמ"ש אפשר לשנות את עוצמת השיכוך של הבולמים מרחוק בזמן שהיא נוסעת.
למה זה טוב במכוניות שלט? נשאל את מי שיקנה ראשון
.
הרשימה של האפשרויות שאפשר לשלוט בהן כרגע, קצת פחות ממה שאפשר עם פורמולה 1:
- Full brake rate
- Drag brake
- Response feeling
- Brake feeling
- Timing advance
- Turbo function
- Power mode
קישור לעמוד של המערכת באתר של סאנווה:
www.airtronics.net/index.php/ssltech