- הודעות 5
- תודות התקבלו: 0
×
פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.
NITRO SPORT נכבת
13 נוב 2014 13:01 - 13 נוב 2014 13:01 #2
מאת Shmulik
תגובה מShmulik בדיון NITRO SPORT נכבת
אם במצב 50/50 הכל תקין,
נשמע לי כמו כיוונים.
נראה כאילו יש לשלט אפשרות לסגור את הקרבורטור יותר מידי.
את זה צריך לבטל.
נשמע לי כמו כיוונים.
נראה כאילו יש לשלט אפשרות לסגור את הקרבורטור יותר מידי.
את זה צריך לבטל.
עריכה אחרונה:13 נוב 2014 13:01 ע"י Shmulik.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
13 נוב 2014 14:06 #3
מאת IziG
תגובה מIziG בדיון NITRO SPORT נכבת
בנוסף למה שכתב שמוליק, העברה למצב 30/70 מזיזה פיזית את הידית שזה מצב זהה לדחיפה של ההדק עם האצבע.
כשאתה דוחף את ההדק במצב 50/50, הרכב נכבה? כלומר הכיוון של המינימום מאפשר כיבוי ואת זה צריך לתקן על ידי הסיכה הנכונה.
בנוסף, צריך לכוון את המינימום והמקסימום של הסרוו שיתאימו למהלך החדש של ההדק. כלומר מינימום ב-30% ומקסימום ב-100%.
כדי שהסרוו לא יעבוד בעומס כשלא צריך, הכיוונים צריכים להתבצע במקביל. אני אחפש בערב סירטון שמסביר את זה או לפחות תמונות שיעזרו להבין מה בדיוק צריך לבצע.
כשאתה דוחף את ההדק במצב 50/50, הרכב נכבה? כלומר הכיוון של המינימום מאפשר כיבוי ואת זה צריך לתקן על ידי הסיכה הנכונה.
בנוסף, צריך לכוון את המינימום והמקסימום של הסרוו שיתאימו למהלך החדש של ההדק. כלומר מינימום ב-30% ומקסימום ב-100%.
כדי שהסרוו לא יעבוד בעומס כשלא צריך, הכיוונים צריכים להתבצע במקביל. אני אחפש בערב סירטון שמסביר את זה או לפחות תמונות שיעזרו להבין מה בדיוק צריך לבצע.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
14 נוב 2014 06:15 #5
מאת IziG
תגובה מIziG בדיון NITRO SPORT נכבת
משהו לא מסתדר לי, אם הרכב לא נכבה זה נראה כאילו הסיכה שמגבילה את המינימום כנראה עושה משהו.
תוכל לפרק את פילטר האויר ולצלם תמונה של הקרבורטור כשהמצערת ב-50/50 וכשהיא ב-30/70?
זה שהרכב לא מניע בקלות יכול להצביע על כמה בעיות, סביר להניח שזה כיוון של הקרבורטור. עם איזה דקל אתה מסיע?
תוכל לפרק את פילטר האויר ולצלם תמונה של הקרבורטור כשהמצערת ב-50/50 וכשהיא ב-30/70?
זה שהרכב לא מניע בקלות יכול להצביע על כמה בעיות, סביר להניח שזה כיוון של הקרבורטור. עם איזה דקל אתה מסיע?
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
15 נוב 2014 13:22 #7
מאת IziG
תגובה מIziG בדיון NITRO SPORT נכבת
הימור שלי, ניקוי קרבורטור ואולי גם מערכת דלק, כלומר מיכל דלק וצינוריות. אני חושב שהמצערת פתוחה מידי במינימום, צריך לסגור אותה טיפה יותר. זו יכולה להיות סיבה אחת לכך שהמנוע לא מניע בקלות. (קשה לדעת בוודאות רק מהתמונות)
נראה שהקרבורטור פתוח במצב 50/50 ובמצב 30/70 אותו דבר, כלומר בין 30 ל-50 אין לך השפעה של ההדק בשלט על מצב המצערת. האם הסרוו זז באופן רציף כשאתה מזיז את ההדק בשלט מקצה אחד לשני?
אם התשובה כן, אתה צריך לכוון את הפושרודים כך שב-30% המצערת תיהיה על המינימום ומייד כשמתחילים למשוך את ההדק גם המצערת תתחיל להפתח. במקביל, צריך לכוון את הבלמים שלא יפריעו למנוע במינימום ויתחילו לעבוד מייד כשיורדים מ-30% לכיוון המינימום של המשדר.
זה מה שאני הייתי מבצע, דבר ראשון פירוק וניקוי של הקרבורטור. החלפת צינוריות הדלק וניקוי של המיכל. דרך אגב, מה מצבו של פילטר האוויר? גם אותו צריך לנקות ולשמן בשמן פילטר אוויר יעודי מידי פעם.
שלב הבא הוא ההרכבה וכיווני הפושרודים לפי מה שכתבתי מעל.
לבסוף כיוון של הסיכות בקרבורטור.
(האבולושין בתמונה שלך?)
נראה שהקרבורטור פתוח במצב 50/50 ובמצב 30/70 אותו דבר, כלומר בין 30 ל-50 אין לך השפעה של ההדק בשלט על מצב המצערת. האם הסרוו זז באופן רציף כשאתה מזיז את ההדק בשלט מקצה אחד לשני?
אם התשובה כן, אתה צריך לכוון את הפושרודים כך שב-30% המצערת תיהיה על המינימום ומייד כשמתחילים למשוך את ההדק גם המצערת תתחיל להפתח. במקביל, צריך לכוון את הבלמים שלא יפריעו למנוע במינימום ויתחילו לעבוד מייד כשיורדים מ-30% לכיוון המינימום של המשדר.
זה מה שאני הייתי מבצע, דבר ראשון פירוק וניקוי של הקרבורטור. החלפת צינוריות הדלק וניקוי של המיכל. דרך אגב, מה מצבו של פילטר האוויר? גם אותו צריך לנקות ולשמן בשמן פילטר אוויר יעודי מידי פעם.
שלב הבא הוא ההרכבה וכיווני הפושרודים לפי מה שכתבתי מעל.
לבסוף כיוון של הסיכות בקרבורטור.
(האבולושין בתמונה שלך?)
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
16 נוב 2014 19:03 #8
מאת itzikevo
תגובה מitzikevo בדיון NITRO SPORT נכבת
לצערי אני חדש בתחום. אני לא יודע אך מבצעים את הניקיון למערכת דלק, והקרבורטור.. אבל אני ממש השמח אם תסביר לי אך. אם זה אפשרי דרך הפורום. לגבי כוון הפושרודים. אני גם לא יודע אך לבצע. והסרוו כן זז באופן רציף.
והאוולושן ממש לא שלי לצערי
והאוולושן ממש לא שלי לצערי
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
16 נוב 2014 20:16 - 16 נוב 2014 20:18 #9
מאת IziG
תגובה מIziG בדיון NITRO SPORT נכבת
זה שעדיין אין לך נסיון לא צריך להפריע.
לגבי מערכת הדלק, צינוריות אני ממליץ לך להחליף בגלל חשש לסדקים קטנים שמאפשרים לאויר להכנס למערכת.
את מיכל הדלק אפשר לנקות על ידי פירוק, ניקוי חיצוני אפילו עם מגבון לח כדי להסיר גרגרים של חול. אחרי שניקית את החלק החיצוני ואין גרגרים שיכולים להכנס לתוך המיכל, מלא קצת דלק, נער ושפוך החוצה. אחרי פעמיים / שלש אפשר להרכיב הכל חזרה. (אפשר לפרק הכל לחלוטין ולנקות באופן מוחלט, אני לא חושב שזה חובה במקרה שלך)
ולחלק המעניין, אתה חושב שתוכל לפרק ולהרכיב את הקרבורטור?
כך נראים כל החלקים:
גם אם זה נראה מסובך, אפשר למצא פתרון חלקי שסביר להניח יעשה את העבודה.
אם אתה חושב שתסתדר עם הפירוק וההרכבה, הניקוי עצמו מתבצע על ידי טבילה בדלק ויבוש עם סמרטוט נקי.
אחרי שהכל מורכב נעבור להסבר על כיווני הסיכות השונות והפושרודים.
לגבי מערכת הדלק, צינוריות אני ממליץ לך להחליף בגלל חשש לסדקים קטנים שמאפשרים לאויר להכנס למערכת.
את מיכל הדלק אפשר לנקות על ידי פירוק, ניקוי חיצוני אפילו עם מגבון לח כדי להסיר גרגרים של חול. אחרי שניקית את החלק החיצוני ואין גרגרים שיכולים להכנס לתוך המיכל, מלא קצת דלק, נער ושפוך החוצה. אחרי פעמיים / שלש אפשר להרכיב הכל חזרה. (אפשר לפרק הכל לחלוטין ולנקות באופן מוחלט, אני לא חושב שזה חובה במקרה שלך)
ולחלק המעניין, אתה חושב שתוכל לפרק ולהרכיב את הקרבורטור?
כך נראים כל החלקים:
גם אם זה נראה מסובך, אפשר למצא פתרון חלקי שסביר להניח יעשה את העבודה.
אם אתה חושב שתסתדר עם הפירוק וההרכבה, הניקוי עצמו מתבצע על ידי טבילה בדלק ויבוש עם סמרטוט נקי.
אחרי שהכל מורכב נעבור להסבר על כיווני הסיכות השונות והפושרודים.
עריכה אחרונה:16 נוב 2014 20:18 ע"י IziG.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.056 שניות