- הודעות 45
- תודות התקבלו: 0
×
פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.
מסנן אוויר
22 דצמ 2014 21:56 #1
מאת vav1
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
מסנן אוויר נוצר על ידי vav1
שלום
החלפתי את מסנן האוויר (ספוג) בבאגי .
האם נידרש לשים שמן כלשהוא על הספוג או שהספוג כמו שהוא מספיק?
כמו כן בעבר היה לי מסנן דלק - האם חשוב שיהיה או שאין לזה משמעות?
החלפתי את מסנן האוויר (ספוג) בבאגי .
האם נידרש לשים שמן כלשהוא על הספוג או שהספוג כמו שהוא מספיק?
כמו כן בעבר היה לי מסנן דלק - האם חשוב שיהיה או שאין לזה משמעות?
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
23 דצמ 2014 06:50 #2
מאת Shmulik
תגובה מShmulik בדיון מסנן אוויר
בד"כ פילטר האויר מורכב משני פילטרים - חיצוני ופנימי.
את הפנימי יש לשמן בשמן פילטרים (כמו באופנועי שתי פעימות) ועל החיצוני להשאר יבש.
למסנן הדלק חשיבות בסינון הדלק בכניסה למנוע.
תמיד יש לזה משמעות, הוא יכול להציל לך מנוע בהנחה שנכנס לכלוך למיכל הדלק.
מצד שני הרבה מסיעים בלעדיו.
את הפנימי יש לשמן בשמן פילטרים (כמו באופנועי שתי פעימות) ועל החיצוני להשאר יבש.
למסנן הדלק חשיבות בסינון הדלק בכניסה למנוע.
תמיד יש לזה משמעות, הוא יכול להציל לך מנוע בהנחה שנכנס לכלוך למיכל הדלק.
מצד שני הרבה מסיעים בלעדיו.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
23 דצמ 2014 07:13 #3
מאת ליעד דיין
מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP
תגובה מליעד דיין בדיון מסנן אוויר
במכוניות שלט אני חושב שזה יותר חשוב מבטיסן להשתמש בפילטר דלק בגלל שאתה מסיע בשטח וכל האיזור של התדלוק מתמלא בלכלוך שיכול בקלות להכנס למיכל דלק.
אבל באמת הרבה אנשים מסיעים בלי ולא רואים שהמנוע נהרס מהר.
דיברתי עם מהנדס אחד אצלנו והוא הסביר לי שיש גודל של גרגרים שמסוכנים למנוע. אם הלכלוך שנכנס למנוע הוא גרגרים מאד קטנים או מאד גדולים יחסית לגודל שמסוכן למנוע, הם יצליחו לעבור את המנוע בלי נזק רציני. אם הם בגודל המדוייק שמסכון למנוע הם יכולים להתפס בין הבוכנה לצילינדר ולעשות נזק רציני.
לפי ההסבר הזה אפשר להבין איך רוב המסיעים לא הורסים מנועים בלי להשתמש תמיד בפילטר דלק. לא יודע אם זה נכון או לא, אני משתמש בפילטר דלק ואחרי כל יום של הסעות רציניות מנקה ומשמן את הפילטר אוויר.
אבל באמת הרבה אנשים מסיעים בלי ולא רואים שהמנוע נהרס מהר.
דיברתי עם מהנדס אחד אצלנו והוא הסביר לי שיש גודל של גרגרים שמסוכנים למנוע. אם הלכלוך שנכנס למנוע הוא גרגרים מאד קטנים או מאד גדולים יחסית לגודל שמסוכן למנוע, הם יצליחו לעבור את המנוע בלי נזק רציני. אם הם בגודל המדוייק שמסכון למנוע הם יכולים להתפס בין הבוכנה לצילינדר ולעשות נזק רציני.
לפי ההסבר הזה אפשר להבין איך רוב המסיעים לא הורסים מנועים בלי להשתמש תמיד בפילטר דלק. לא יודע אם זה נכון או לא, אני משתמש בפילטר דלק ואחרי כל יום של הסעות רציניות מנקה ומשמן את הפילטר אוויר.
מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.032 שניות