- הודעות 9
- תודות התקבלו: 0
חיבור מיכל דלק
02 אוק 2015 23:40 #1
מאת Ze.magniv
חיבור מיכל דלק נוצר על ידי Ze.magniv
שלום חברים- שאלה קצרה לגבי חיבור מיכל דלק ומנוע-
יש לי מיכל דלק שהגיע עם פקק מוכן שבו יש 2 חורים ו-2 צינוריות, לפי ההוראות של הטיסן- אמורים להיות 3 חורים ו3 צינוריות,
דבר ראשון- למה משמש כל חור? כלומר 1 לצינוריות דלק עם משקולת לתוך המיכל, 1 אמור להיות מכופף למעלה לוינטלציה לפי הבנתי והשלישי?
דבר שני- אני רואה שצינור אחד צריך להתחבר בצורה כלשהי לאגזוז, האם זה חובה לחבר לגזוז? למה זה בעצם משמש?
דבר שלישי- האם העובדה שיש לי רק 2 חורים משפיעה? האם במקום וינטלציה אני יכול לחבר את הצינורית השניה לאגזוז?
תודות לעונים ולמסבירים
יש לי מיכל דלק שהגיע עם פקק מוכן שבו יש 2 חורים ו-2 צינוריות, לפי ההוראות של הטיסן- אמורים להיות 3 חורים ו3 צינוריות,
דבר ראשון- למה משמש כל חור? כלומר 1 לצינוריות דלק עם משקולת לתוך המיכל, 1 אמור להיות מכופף למעלה לוינטלציה לפי הבנתי והשלישי?
דבר שני- אני רואה שצינור אחד צריך להתחבר בצורה כלשהי לאגזוז, האם זה חובה לחבר לגזוז? למה זה בעצם משמש?
דבר שלישי- האם העובדה שיש לי רק 2 חורים משפיעה? האם במקום וינטלציה אני יכול לחבר את הצינורית השניה לאגזוז?
תודות לעונים ולמסבירים
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
03 אוק 2015 14:20 #2
מאת IziG
תגובה מIziG בדיון חיבור מיכל דלק
במיכל
דלק של טיסן
אתה צריך 2 פתחים, אחד לכיוון הקרבורטור והשני לכיוון האגזוז.
הצינורית שיוצאת ממיכל הדלק ומחוברת בתוכו לצינורית סיליקון עם משקולת, מתחברת לקרבורטור. התפקיד של הצינורית והמשקולת לאפשר שאיבה של דלק לטיסן גם כשהוא בזויות "מוזרות" או טס טיסה הפוכה.
הצינורית שנכנסת למיכל הדלק ומכופפת כלפי מעלה מתחברת לאגזוז. התפקיד שלה הוא לנצל את הלחץ הגבוה באגזוז ולדחוף את הדלק מתוך המיכל לכיוון המנוע. במקום משאבה, דוחסים גז למיכל והוא עוזר למנוע לשאוב דלק. אתה חייב את הצינורית הזו למרות שאפשר לכוון את המנוע שיעבוד בלעדיה אך ברגע שתבצע תמרון מעט יותר קיצוני עם הטיסן, הדלק כבר לא יגיע למנוע ותקבל קאט.
הצינורית השלישית היא אופציה לתדלוק של הטיסן בלי צורך לנתק צינוריות דלק. אתה לא חייב להשתמש בזה. פשוט תנתק את הצינורית מהקרבורטור ותדלק דרכה.
הצינורית שיוצאת ממיכל הדלק ומחוברת בתוכו לצינורית סיליקון עם משקולת, מתחברת לקרבורטור. התפקיד של הצינורית והמשקולת לאפשר שאיבה של דלק לטיסן גם כשהוא בזויות "מוזרות" או טס טיסה הפוכה.
הצינורית שנכנסת למיכל הדלק ומכופפת כלפי מעלה מתחברת לאגזוז. התפקיד שלה הוא לנצל את הלחץ הגבוה באגזוז ולדחוף את הדלק מתוך המיכל לכיוון המנוע. במקום משאבה, דוחסים גז למיכל והוא עוזר למנוע לשאוב דלק. אתה חייב את הצינורית הזו למרות שאפשר לכוון את המנוע שיעבוד בלעדיה אך ברגע שתבצע תמרון מעט יותר קיצוני עם הטיסן, הדלק כבר לא יגיע למנוע ותקבל קאט.
הצינורית השלישית היא אופציה לתדלוק של הטיסן בלי צורך לנתק צינוריות דלק. אתה לא חייב להשתמש בזה. פשוט תנתק את הצינורית מהקרבורטור ותדלק דרכה.
המשתמש(s) אמרו תודה: Ze.magniv
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.032 שניות