ההבדל בין הגברים לילדים הוא מחיר הצעצועים שלהם. :)

צפצפה לאיתור הטיסן

18 ינו 2016 00:55 - 18 ינו 2016 01:01 #1 מאת Ze.magniv
ראיתי שהרבה אנשים משתמשים בג׳י.פי.אס טראקר למקרה והטיסן מאבד קשר וממשיך לדרכו... ערכתי חיפוש וראיתי שחלק כזה עולה לא פחות מ20$ ושגם צריך שיהיה לו (בחלק מהמכשירים) כרטיס סים ככה שזה גורם להוצא נוספת של כמה שקלים.
באחד החיפושים נתקלתי בצפצפה שכאשר היא מזהה שאין תזוזה בהגאים היא מצפצפת חזק וניתן להתחקות אחר הטיסן הנעלם...
עכשיו אני מבין שיש בעיה עם זה כי אם הטיסן יצא מטווח השלט (2.5 ק׳מ-+) סביר להניח שאין סיכוי שאצליח לשמוע את הצפצפה, אבל המחיר סביר+ וגם ניתן לחזות כיוון כללי לאן טס הטיסן ולהגיע לאיזור המשוער ושם להיעזר בצפצוף...
סתם רצתי לשתף במה שמצאתי, אתם מוזמנים לשתף בחוות דעתכם המקצועית :)





קבצים מצורפים:
עריכה אחרונה:18 ינו 2016 01:01 ע"י Ze.magniv. סיבה: שינוי סמל הפוסט

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
18 ינו 2016 07:01 #2 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון צפצפה לאיתור הטיסן
אני יכול לאמר לך מנסיון שאני מצאתי טיסן שהיה עליו משהו דומה. יכול להיות שהייתי מוצא אותו גם בלי הזמזם אבל שמעתי את הציפצוף והיה קל למצא אותו בשיחים שבהן הוא התחבא.

למי שהכיר את שטחי ההטסה בנתניה שלפני בערך 20 שנה, הייתה שלולית חורף שבה הטסנו. המקום נקרא הביצה ובקיץ היה יבש לחלוטין אך עם שיחים גבוהים מאיתנו משמעותית. קרה לא פעם שטיסן היה הולך לאיבוד בינהם והיה קשה מאד לאתר אותו גם אם הייתה קרוב מאד אליו.

אז לא היה עדיין את הסיני, איביי ואחרים, אז פירקתי גלאי עשן שכלל צופר חזק מאד ובניתי לו מעגל בקרה קטן מסרוו ישן. ברגע שהשלט פעל, המעגל פתח ממסר שהשתיק את הצופר, כשהשלט היה כבוי, אותו ממסר חיבר בחזרה את הצופר לסוללה והשמיע צליל בעוצמה מאד גבוהה.

אז כן, זה רעיון טוב וזול. אבל עדיין, GPS Tracker לדעתי יתן מענה הרבה יותר מקיף. שילוב של השניים הוא הפתרון האידיאלי כמובן.
דבר נוסף, המחירים של התקני ה-GPS Tracker שלרוב מטיסי הרחפנים יש נסיון איתם, עולים בערך $60. לא הייתי לוקח סיכון עם התקן זול מידי שאין איתו נסיון או שברגע האמת לא יעשה את העבודה.
המשתמש(s) אמרו תודה: ליעד דיין, Ze.magniv

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
מפקחים: Shmulikליעד דיין
זמן ליצירת דף: 0.040 שניות
Powered by פורום קוננה
joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...