- הודעות 22
- תודות התקבלו: 2
×
פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.
מתחילים להתכונן לאליפות העולם 2014
19 מאי 2014 16:42 - 20 מאי 2014 08:43 #1
מאת יוסי נהוראי
יוסי נהוראי
מתחילים להתכונן לאליפות העולם 2014 נוצר על ידי יוסי נהוראי
בשעה טובה נחת אצלי הקיט יום חמישי, MUGEN MBX7.
נתחיל בזה שבספטמבר 2014 נצא משלחת של שישה נהגים וחמישה מכונאים לייצג את מדינת ישראל באליפות העולם למכוניות על שלט ניטרו 1/8 שמתקיימת אחת לשנתיים בבמדינה אחרת בעולם, היעד הפעם : סיציליה.
אז כמו שאתם מבינים ההכנות טיסות מלונות כבר בעיצומן ומחכים כבר לייצג את מדינת ישראל שהיא כבר על המפה (כל הכבוד מכבי תל אביב !).
אחרי ההקדמה הזאת נתחיל בתכלס :
בחרתי להשתתף בתחרות עם קיט מוגן MBX7 שזכה באליפות העולם האחרונה, וחוץ מזה שיש לי עוד שלוש מכוניות מוגן 1/8 OFFROAD לא ראיתי בחירה אחרת, אני מכיר את הרכב ומקווה של יאכזב אותי.
ההרכבה פשוטה יחסית הודות להסברים מפורטים בספר ההדרכה כמו שמוגן יודעים. אני יוסיף עוד קצת על תהליך הבנייה
לאלו שאין להם ניסיון או שיש משהו להוסיף ולהעשיר את הידע בכייף, אני לומד כל יום כמה אני לא מספיק לומד...
ההתחלה של הקיט מתחילה בדיפרנציאלים, בבאגי 1/8 אנחנו שמים שמנים שמסומנים באות K (אלפים), בסט אפ שלי אני שם בדיפ הקידמי 5K - אמצעי 5K - אחורי 3K. סט אפ שונה מאדם לאדם וסגנון ההסעה שלו. אנחנו מוצאים את הסט אפ תוך שינוי ובדיקה בשטח עד שמגיעם מה טוב לנהג ולרכב בתנאי השטח וסגנון המסלול.
את הדיפ. אני מסמן בטוש בלתי מחיק איזה סוג שמן, גם כדי לא להתבלבל עם הדיפ. הקדמי/אחורי וגם כדי לדעת מה יש לטיפול/סטאפ הבא שאני יעשה לרכב.
נתחיל בזה שבספטמבר 2014 נצא משלחת של שישה נהגים וחמישה מכונאים לייצג את מדינת ישראל באליפות העולם למכוניות על שלט ניטרו 1/8 שמתקיימת אחת לשנתיים בבמדינה אחרת בעולם, היעד הפעם : סיציליה.
אז כמו שאתם מבינים ההכנות טיסות מלונות כבר בעיצומן ומחכים כבר לייצג את מדינת ישראל שהיא כבר על המפה (כל הכבוד מכבי תל אביב !).
אחרי ההקדמה הזאת נתחיל בתכלס :
בחרתי להשתתף בתחרות עם קיט מוגן MBX7 שזכה באליפות העולם האחרונה, וחוץ מזה שיש לי עוד שלוש מכוניות מוגן 1/8 OFFROAD לא ראיתי בחירה אחרת, אני מכיר את הרכב ומקווה של יאכזב אותי.
ההרכבה פשוטה יחסית הודות להסברים מפורטים בספר ההדרכה כמו שמוגן יודעים. אני יוסיף עוד קצת על תהליך הבנייה
לאלו שאין להם ניסיון או שיש משהו להוסיף ולהעשיר את הידע בכייף, אני לומד כל יום כמה אני לא מספיק לומד...
ההתחלה של הקיט מתחילה בדיפרנציאלים, בבאגי 1/8 אנחנו שמים שמנים שמסומנים באות K (אלפים), בסט אפ שלי אני שם בדיפ הקידמי 5K - אמצעי 5K - אחורי 3K. סט אפ שונה מאדם לאדם וסגנון ההסעה שלו. אנחנו מוצאים את הסט אפ תוך שינוי ובדיקה בשטח עד שמגיעם מה טוב לנהג ולרכב בתנאי השטח וסגנון המסלול.
את הדיפ. אני מסמן בטוש בלתי מחיק איזה סוג שמן, גם כדי לא להתבלבל עם הדיפ. הקדמי/אחורי וגם כדי לדעת מה יש לטיפול/סטאפ הבא שאני יעשה לרכב.
יוסי נהוראי
עריכה אחרונה:20 מאי 2014 08:43 ע"י יוסי נהוראי.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
- יוסי נהוראי
- מחבר נושא
- מנותק
- Junior Member
פחות
יותר
20 מאי 2014 07:36 #3
מאת יוסי נהוראי
יוסי נהוראי
תגובה מיוסי נהוראי בדיון מתחילים להתכונן לאליפות העולם 2014
תאמת יש עוד הרבה תמונות, אבל קצת הסתבכתי עם ההדבקה שלהם בפוסט, אז אני יפרט ויעלה מה שרלוונטי.
ממשיכים בבנייה... החלק הבא שוק טאוור קדמי, מוגן מכל הקיטים הקודמים שלה עברה לחיבור זרועות ללא הברגה (בורג ואום) ובקיט הנוכחי יש פינים עם סוגרים שאותם ניתן לכוון איזה קסטר (זווית בית הדיפ. מעלה/מטה) אתם מעוניינים.
כנ"ל בשוק טאוור האחורי, בנוסף לפלסטיקים שסוגרים את הפין אנו יכולים גם לכוון זווית קמבר (רק בדיפ. האחורי) אני בד"כ מסיע בין 2-3 מעלות בדיפ האחורי, תלוי בסט אפ ובמסלול. קמבר קדמי בין 1-2 מעלות.
ממשיכים בבנייה... החלק הבא שוק טאוור קדמי, מוגן מכל הקיטים הקודמים שלה עברה לחיבור זרועות ללא הברגה (בורג ואום) ובקיט הנוכחי יש פינים עם סוגרים שאותם ניתן לכוון איזה קסטר (זווית בית הדיפ. מעלה/מטה) אתם מעוניינים.
כנ"ל בשוק טאוור האחורי, בנוסף לפלסטיקים שסוגרים את הפין אנו יכולים גם לכוון זווית קמבר (רק בדיפ. האחורי) אני בד"כ מסיע בין 2-3 מעלות בדיפ האחורי, תלוי בסט אפ ובמסלול. קמבר קדמי בין 1-2 מעלות.
יוסי נהוראי
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
- יוסי נהוראי
- מחבר נושא
- מנותק
- Junior Member
פחות
יותר
- הודעות 22
- תודות התקבלו: 2
20 מאי 2014 07:48 #4
מאת Shmulik
נראה מגרה, די, תמשיך...
תגובה מShmulik בדיון מתחילים להתכונן לאליפות העולם 2014
יוסי נהוראי wrote: תאמת יש עוד הרבה תמונות, אבל קצת הסתבכתי עם ההדבקה שלהם בפוסט, אז אני יפרט ויעלה מה שרלוונטי.
ממשיכים בבנייה... החלק הבא שוק טאוור קדמי,
מוגן מכל הקיטים הקודמים שלה עברה לחיבור זרועות ללא הברגה (בורג ואום) ובקיט הנוכחי יש פינים עם סוגרים שאותם ניתן לכוון איזה קסטר (זווית בית הדיפ. מעלה/מטה) אתם מעוניינים.
כנ"ל בשוק טאוור האחורי, בנוסף לפלסטיקים שסוגרים את הפין אנו יכולים גם לכוון זווית קמבר (רק בדיפ. האחורי) אני בד"כ מסיע בין 2-3 מעלות בדיפ האחורי, תלוי בסט אפ ובמסלול. קמבר קדמי בין 1-2 מעלות.
נראה מגרה, די, תמשיך...
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
20 מאי 2014 07:50 - 20 מאי 2014 08:17 #5
מאת יוסי נהוראי
יוסי נהוראי
תגובה מיוסי נהוראי בדיון מתחילים להתכונן לאליפות העולם 2014
ממשיכים עם ההרכבה,
העברנו את כל מערכות הדיפ. לגוף הרכב. הגוף החדש שונה בכך שהו רחב יותר וקל יותר. לטובת מוגן אומר שהם עברו לברגים מסיבים יותר ופחות עבודה עם ברגים ראש קטן שהיו נטחנים אחרי מספר הברגות. פחות חורים גם בגוף הרכב.
מיכל הדלק :
גרסה שונה וחדשה, מזכיר את מיכל הדלק של לוסי, עד היום מוגן סיפקה מיכלי דלק עם "צינורית" דלק פנימי קבוע, ז"א אם האוטו מתהפך לדלק קשה להגיע למנוע ויכול לגרום ל"קאט". היום מוגן הכניסו צינורית דלק גמישה עם פילטר כך שאם הרכב מתהפך עדיין יש יניקה מהמיכל.
מיכלי הדלק שבאו בקיטים הראשונים היו לא תקינים (היו נשברים ומתפוצצים) בגלל סוג החומר, החליפו את סוג הפלסטיק לקשיח יותר, ניתן לזהות ע"י הצבע הלבן, הישנים יותר היו שקופים.
העברנו את כל מערכות הדיפ. לגוף הרכב. הגוף החדש שונה בכך שהו רחב יותר וקל יותר. לטובת מוגן אומר שהם עברו לברגים מסיבים יותר ופחות עבודה עם ברגים ראש קטן שהיו נטחנים אחרי מספר הברגות. פחות חורים גם בגוף הרכב.
מיכל הדלק :
גרסה שונה וחדשה, מזכיר את מיכל הדלק של לוסי, עד היום מוגן סיפקה מיכלי דלק עם "צינורית" דלק פנימי קבוע, ז"א אם האוטו מתהפך לדלק קשה להגיע למנוע ויכול לגרום ל"קאט". היום מוגן הכניסו צינורית דלק גמישה עם פילטר כך שאם הרכב מתהפך עדיין יש יניקה מהמיכל.
מיכלי הדלק שבאו בקיטים הראשונים היו לא תקינים (היו נשברים ומתפוצצים) בגלל סוג החומר, החליפו את סוג הפלסטיק לקשיח יותר, ניתן לזהות ע"י הצבע הלבן, הישנים יותר היו שקופים.
יוסי נהוראי
עריכה אחרונה:20 מאי 2014 08:17 ע"י יוסי נהוראי.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
- יוסי נהוראי
- מחבר נושא
- מנותק
- Junior Member
פחות
יותר
- הודעות 22
- תודות התקבלו: 2
21 מאי 2014 07:20 - 21 מאי 2014 07:20 #6
מאת יוסי נהוראי
יוסי נהוראי
תגובה מיוסי נהוראי בדיון מתחילים להתכונן לאליפות העולם 2014
הגענו לשלב הרדיו.
אני משתמש בשלט ספקטרום DX3R בן ארבע שנים בשיטת שידור DSM2, לא כזה משוכלל אבל יודע את העבודה.
סרוואים : היגוי HOBBICO CS170 - סרוו ישן גם באזור שלוש שנים עבד המון שעות רבל איכותי (טיטאניום וכ') למעשה הייצרן הוא הייטק, אבל ששש... אף אחד לא יודע , זה סרוו של 24 קילו מהירות 0.15, חשוב לי יותר כוח היגוי ממהירות בסרוו היות ואני משתמש במנוע עם סל"ד גבוהה, מנוע ניטרו OS XZB SPEC 2 21.
לגז/ברקס אני משתמש עם סרוו הייטק 7940, מהירות 0.06 ו - 14 קילו.
סוללה LIFE 6.6 וולט, סרוו HOBBICO לא תומך בליפו אז אני מסיע עם LIFE שגם מוכיחות את עצמן (קלות ובעלות זמן עבודה ממושך יחסית לניקל קדיום).
אני משתמש בשלט ספקטרום DX3R בן ארבע שנים בשיטת שידור DSM2, לא כזה משוכלל אבל יודע את העבודה.
סרוואים : היגוי HOBBICO CS170 - סרוו ישן גם באזור שלוש שנים עבד המון שעות רבל איכותי (טיטאניום וכ') למעשה הייצרן הוא הייטק, אבל ששש... אף אחד לא יודע , זה סרוו של 24 קילו מהירות 0.15, חשוב לי יותר כוח היגוי ממהירות בסרוו היות ואני משתמש במנוע עם סל"ד גבוהה, מנוע ניטרו OS XZB SPEC 2 21.
לגז/ברקס אני משתמש עם סרוו הייטק 7940, מהירות 0.06 ו - 14 קילו.
סוללה LIFE 6.6 וולט, סרוו HOBBICO לא תומך בליפו אז אני מסיע עם LIFE שגם מוכיחות את עצמן (קלות ובעלות זמן עבודה ממושך יחסית לניקל קדיום).
יוסי נהוראי
עריכה אחרונה:21 מאי 2014 07:20 ע"י יוסי נהוראי.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
- יוסי נהוראי
- מחבר נושא
- מנותק
- Junior Member
פחות
יותר
- הודעות 22
- תודות התקבלו: 2
21 מאי 2014 07:24 - 21 מאי 2014 07:30 #7
מאת יוסי נהוראי
עריכה אחרונה:21 מאי 2014 07:30 ע"י יוסי נהוראי.
המשתמש(s) אמרו תודה: ליעד דיין
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
- יוסי נהוראי
- מחבר נושא
- מנותק
- Junior Member
פחות
יותר
- הודעות 22
- תודות התקבלו: 2
זמן ליצירת דף: 0.060 שניות