ההבדל בין הגברים לילדים הוא מחיר הצעצועים שלהם. :)

התחממות יתר של מנוע ניטרו

מנוע ניטרו בדומה למנוע בנזין במכונית יכול להתחמם מעת לעת, התחממות יתר של מנוע יכולה לנבוע ממספר סיבות, צוות טיסן בסיוע חנות הטיסנים יוניס הובי, ריכז את הסיבות הנפוצות ביותר הגורמות לבעיה זו ולא חשוב מכך מצרף פתרונות אפשריים לכל בעיה. 

 

  1. דלק מזוהם
    ברוב המקרים דלק מזוהם הוא תוצאה של שימוש בדלק של יצרן לא מוכר, לרוב מישהו מקומי שהחליט לייצר דלק עצמאית, המינון שהוא מערבב את הדלק לא נכון ו/או החומרים ממנו הוא מערבב אינם איכותיים מה שמוביל אותנו לתוצאה של דלק מזוהם. דלק יכול להזדהם גם כאשר מערבבבים דלק ישן אם חדש, ולכן גם כאשר מותג הדלק איכותי, אם מערבבים דלק של אותו מותג אך מתקופות שונות (אחד שעמד ושני טרי) גם הדלק האיכותי ביותר יכול להזדהם. יש להקפיד על שימוש במותג מוכר, ולא לערבב דלק שעמד עם דלק טרי.
  2.  יחס ניטרו מופרז
    חשוב להשתמש באחוז ניטרו התואם את הוראות היצרן, במידה ואין לך מידע מוקדם, כלל אצבע הוא כי רוב המנועים צריכים יחס של 10-33%
  3.  דלק מכיל שמן לא מתאים
    דלק מורכב מתערובת של כמה חומרים: מתאנול- המרכיב היעקרי בדלק, ניטרו- הדואג להספק גבוה, שמן - הדואג לסיכוך וחומרי ניקוי- האודאים לנקות את המנוע.
    דלק לא איכותי, נוטה להתשמש בשמן פשוט בעל צמיגות גבוהה ו/או "מלוכלך" באבק. יש להחליף דלק לדלק מיצרן מוכר.
  4.  מאייד/ קרבורטור לא מכוון
    המאייד הוא החלק החשוב ביותר במנוע היות והוא האחראי על התמהיל הנכון של תערובת האוויר/ דלק. מאייד/ הקרבורטור לא מכוון גורר יצירת תערובת דלק לא מתאימה. יש לכוון את הקרבורטור מחדש על פי הגדרות היצרן.
  5.  סיכת דלק נגדית רזה מידיי:
    יש להעשיר את תערובת הדלק
  6.  סיכת הדלק סגורה ומעבירה תערובת דלק ענייה מידיי:
    יש להעשיר את תערובת הדלק
  7.  זרימת דלק חסומה:
    יש לבדוק כי כל צינוריות הדלק פתוחותיש לבדוק כי אין אבק החוסם את הקרבורטור ואטומות = אין דליפה, בנוסף יש לבדוק כי מחט המהירות נמצאת הקו ישר.
  8. כניסת אוויר באזור ראש מנוע חסומה

    ניטרו מספק הרבה אנרגיה, ואנרגיה יוצרת הרבה מאוד חום. לכן יש להקפיד על רימת אוויר שוטפת למנוע כדי לאפשר את קירורו. במידה ובדגם שברשותך אין פתח איוורו מספק, צור פתח בגוף הדגם פתח איוורו חלופי שתאפשר זרימת אוויר חלקה לקרור המנוע.
  9. בועת אוויר בצינורית הדלק:

    ראשית יש לנער את ראש המנוע כדי לאלץ את בועת האוויר לצאת, לאחר מכן, למניעת הישנות מקרה דומה יש לחפש נקודות כשל בקו אספקת הדלק: חורים דרכם יכולות בועות אוויר נוספות להכנס לצינורית, או חיבורים רופפים, יש לאתר נקודות אלו ולאטום אותן.

חשוב לזכור תחזוקה לא נכונה של המנוע במקרה הטוב יכולה לקצר את חיי המנוע ובמקרה הרע להרוס אותו ולהוציאו משימוש. לרוב הבעיה נובעת מהרצון לחסוך כמה שקלים, מה שמביא טיסנאים ובעלי מכוניות על שלט כאחד לרכוש דלק לא מוכר, ולרוב גם לא איכותי.
זיכרו !, עלות מנוע מסתכמת בכמה מאות שקלים וחבל יהיה להרוס אותו רק כדי לחסוך כמה שקלים בעלות הדלק. יש להקפיד להשתמש בדלק איכותי התואם את המלצות יצרן המנוע, ומכיל חומרים השומרים על ניקיונו ועמידותו לאורך זמן.

לשאלות נוספות אתם מוזמנים לפנות לפורום שלנו ואנו נשמח לענות.

joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...