- הודעות 45
- תודות התקבלו: 0
הנעת רכב ניטרו
אני מאד מתקשה להניע את הבאגי ניטרו (הנעה במשיכה)
רציתי לדעת מה הדרך הכי מומלצת יעילה ומהירה להניע מרגע שאני מגיע לשטח. בכל מה שקשור ל:
הזרמת הדלק הראשונית - איך הכי מומלץ?
שימוש בבוסטר - כמה זמן לפני שמניעים?
כבל משיכה - כמה פעמים, מהר או לאט?
האם נידרש לגעת בשלט בכפתור האצה?
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
vav1 wrote: שלום
אני מאד מתקשה להניע את הבאגי ניטרו (הנעה במשיכה)
רציתי לדעת מה הדרך הכי מומלצת יעילה ומהירה להניע מרגע שאני מגיע לשטח. בכל מה שקשור ל:
הזרמת הדלק הראשונית - איך הכי מומלץ?
אפשרות אחת היא ניתוק צינור הדיחוס מהאגזוז ונשיפה לתוכו עד שרואים דלק בצינור לכיוון הקרבורטור.
אפשרות שניה היא סתימה של האגזוז ומספר משיכות זריזות של הפול סטארט, שוב עד שרואים דלק נכנס לקרבורטור.
שימוש בבוסטר - כמה זמן לפני שמניעים?
חיבור בוסטר והתנעה מיידית.
כבל משיכה - כמה פעמים, מהר או לאט?
מנוע מכוון בדיוק ועם דלק שהגיע למאייד יניע גם בפעם הראשונה.
משיכות זריזות ולשים לב שהמנוע לא מציף את עצמו וננעל הידרוסטטית*. זה עלול לגרום לקריעה של הכבל.
האם נידרש לגעת בשלט בכפתור האצה?
מנוע מכוון יניע בקלות בלי לגעת בשלט, במהלך הכיוונים הגיוני שצריך "לפמפם" מידי פעם במצערת.
חשוב מאד להשתמש בפלאג מתאים למנוע, דלק איכותי ולוודא שאין קרעים בצנרת הדלק.
*נעילה הידרוסטטית היא מצב שבו יש במנוע כמות כזו של דלק שהבוכנה לא יכולה לעלות. הדלק לא נדחס ולכן המנוע "ננעל".
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.