- הודעות 45
- תודות התקבלו: 0
×
פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.
מנוע ניטרו לא מניע
23 פבר 2015 23:08 #1
מאת vav1
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
מנוע ניטרו לא מניע נוצר על ידי vav1
היום הסעתי את האוטו במשך כעשר דקות עד שניגמר המיכל. הרכב נידלק די בקלות כרגיל. לאחר ההסעה הרכב ניכבה כשניגמר המיכל ומאותו רגע לא הצלחתי להניע אותו שוב אחרי שמלאתי את המיכל באותו הדלק. גם שלקחתי את האוטו הביתה לא הצלחתי בשום אופן להניע אותו. דלק מגיע, הפלאג בוער אבל לא מניע. הרכב בנסיעה לא התאמץ במיוחד ולא התחמם מעבר לנורמלי. מה הסיבה שהמנוע לא נידלק?אני מדגיש שוב שהמנוע כבה באופן טבעי כשנגמר הניטרו.
חייב להדגיש שהשתמשתי היום בדלק ישן יחסית שהיה אצלי אבל כאמור הכל היה בסדר בנסיעה הראשונה. לאחר מכן גם שמתי דלק חדש ולא ניפתרה הבעיה. מה עושים?
חייב להדגיש שהשתמשתי היום בדלק ישן יחסית שהיה אצלי אבל כאמור הכל היה בסדר בנסיעה הראשונה. לאחר מכן גם שמתי דלק חדש ולא ניפתרה הבעיה. מה עושים?
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
24 פבר 2015 04:17 #2
מאת IziG
תגובה מIziG בדיון מנוע ניטרו לא מניע
כבר כתבת על
בעיה במנוע ניטרו
, מדובר באותה מכונית שלט ובאותו מנוע או שזו בעיה חדשה?
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
25 פבר 2015 04:28 #4
מאת IziG
תגובה מIziG בדיון מנוע ניטרו לא מניע
הרכב נכבה כשלא היה דלק במיכל בכלל? אני שואל כדי להבין אם המנוע נכבה בגלל מחסור בדלק או בגלל בעיה אחרת.
אני מתקשה להאמין שמשהו נהרס ברמה כזו שהמנוע לא פועל יותר.
פלאג תקין, דלק זורם, קומפרסיה סבירה יש? אתה רואה בועות אוויר בצינורית הדלק?
צלם את נסיונות ההתנעה כדי שנראה ונשמע, אולי נקבל רמז למקור הבעיה.
(נמצא בארה"ב, לכן עונה בשעות מוזרות)
אני מתקשה להאמין שמשהו נהרס ברמה כזו שהמנוע לא פועל יותר.
פלאג תקין, דלק זורם, קומפרסיה סבירה יש? אתה רואה בועות אוויר בצינורית הדלק?
צלם את נסיונות ההתנעה כדי שנראה ונשמע, אולי נקבל רמז למקור הבעיה.
(נמצא בארה"ב, לכן עונה בשעות מוזרות)
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
25 פבר 2015 22:30 #5
מאת vav1
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
תגובה מvav1 בדיון מנוע ניטרו לא מניע
אני אתחיל את הסיפור מההתחלה.
עד לאחרונה השתמשתי בדלק ניטרו שהיה ברשותי והוא ניגמר.
באותו יום שהתחילה הבעיה עברתי למעשה להשתמש במיכל ניטרו ישן (סגור) שהיה ברשותי (כהה יותר למיטב זכרוני 20%) וכאמור הרכב הניע יחסית בלי בעיה באופן דומה לתמיד ונסע כעשר דקות בתנאים רגילים ועל כביש (לא מאמץ מיוחד)ביום קר יחסית כך שהמנוע גם לא התחמם יותר מידי.
הרכב עצר רק כאשר מיכל הדלק ניגמר לגמרי ולא כל סיבה אחרת.
מיד מלאתי דלק שוב (מאותו בקבוקון מילוי שתדלקתי בהתחלה) אבל מאותו רגע הרכב לא הניע (כבל משיכה).
במצב הזה שהמנוע היה חם שמתי לב שההתנגדות של המנוע מאד קטנה, המשיכה היתה ללא התנגדות רגילה.
לאחר שהתייאשתי ניסיתי לאחר כחצי שעה בבית שוב וכלום לא קרה - פרקתי את הפלאג וחיברתי לבוסטר וראיתי שהוא דולק.
כשאני מנתק את הצינורית מהאגזוז למיכל ונושף בתוכה אני רואה את זרימת הדלק למנוע.
בנסיונות ההתנאה התחושה של ההתנגדות של המנוע כפי שהיתה תמיד, מרגישים את הדחיסה.
לאחר שהתייאשתי הפכתי את האוטו ורוקנתי את מיכל הדלק ומלאתי דלק ניטרו חדש (מיכל חדש 25%) ושוב ניסיתי להניע.
לא נראה שום רמז שמשהו קורה.
יש כאמור דחיסה למנוע, אני מרגיש את ההנגדות אבל כלום לא קורה.
אשמח לדעת מה יכולה להיות הבעיה כי אני מיואש.
עד לאחרונה השתמשתי בדלק ניטרו שהיה ברשותי והוא ניגמר.
באותו יום שהתחילה הבעיה עברתי למעשה להשתמש במיכל ניטרו ישן (סגור) שהיה ברשותי (כהה יותר למיטב זכרוני 20%) וכאמור הרכב הניע יחסית בלי בעיה באופן דומה לתמיד ונסע כעשר דקות בתנאים רגילים ועל כביש (לא מאמץ מיוחד)ביום קר יחסית כך שהמנוע גם לא התחמם יותר מידי.
הרכב עצר רק כאשר מיכל הדלק ניגמר לגמרי ולא כל סיבה אחרת.
מיד מלאתי דלק שוב (מאותו בקבוקון מילוי שתדלקתי בהתחלה) אבל מאותו רגע הרכב לא הניע (כבל משיכה).
במצב הזה שהמנוע היה חם שמתי לב שההתנגדות של המנוע מאד קטנה, המשיכה היתה ללא התנגדות רגילה.
לאחר שהתייאשתי ניסיתי לאחר כחצי שעה בבית שוב וכלום לא קרה - פרקתי את הפלאג וחיברתי לבוסטר וראיתי שהוא דולק.
כשאני מנתק את הצינורית מהאגזוז למיכל ונושף בתוכה אני רואה את זרימת הדלק למנוע.
בנסיונות ההתנאה התחושה של ההתנגדות של המנוע כפי שהיתה תמיד, מרגישים את הדחיסה.
לאחר שהתייאשתי הפכתי את האוטו ורוקנתי את מיכל הדלק ומלאתי דלק ניטרו חדש (מיכל חדש 25%) ושוב ניסיתי להניע.
לא נראה שום רמז שמשהו קורה.
יש כאמור דחיסה למנוע, אני מרגיש את ההנגדות אבל כלום לא קורה.
אשמח לדעת מה יכולה להיות הבעיה כי אני מיואש.
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
25 פבר 2015 23:08 #6
מאת IziG
תגובה מIziG בדיון מנוע ניטרו לא מניע
ההתנגדות למשיכה הפולסטארט היתה נמוכה היות שהמנוע חם, לא בעייתי.
נסה את הפעולות הבאות:
- נתק את צינוריות הדלק מהקרבורטור והמפלט.
- פרק את הפלאג ובעזרת מזרק קטן טפטף כמות קטנה של דלק פנימה. בערך 1 סמ"ק, לא חייב להיות מדוייק.
- פתח את הקרבורטור לגמרי וטפטף גם לתוכו קצת דלק.
- משוך את כבל ההתנעה מספר פעמים באיטיות, ואז משוך אותו במהירות גבוהה כדי שירוקן את המנוע מהדלק.
- החזר את הפלאג ונסה להניע. אין צורך עדיין לחבר את הצינוריות.
האם נשמע צליל של פיצוץ? האם המנוע הניע למספר סיבובים?
במידה שכן, חבר את הצינוריות חזרה ונסה להניע.
יש לך פלאג חדש לחלוטין בהישג יד? (אני מניח שכל חנויות הטיסנים סגורות כרגע בארץ)
נסה את הפעולות הבאות:
- נתק את צינוריות הדלק מהקרבורטור והמפלט.
- פרק את הפלאג ובעזרת מזרק קטן טפטף כמות קטנה של דלק פנימה. בערך 1 סמ"ק, לא חייב להיות מדוייק.
- פתח את הקרבורטור לגמרי וטפטף גם לתוכו קצת דלק.
- משוך את כבל ההתנעה מספר פעמים באיטיות, ואז משוך אותו במהירות גבוהה כדי שירוקן את המנוע מהדלק.
- החזר את הפלאג ונסה להניע. אין צורך עדיין לחבר את הצינוריות.
האם נשמע צליל של פיצוץ? האם המנוע הניע למספר סיבובים?
במידה שכן, חבר את הצינוריות חזרה ונסה להניע.
יש לך פלאג חדש לחלוטין בהישג יד? (אני מניח שכל חנויות הטיסנים סגורות כרגע בארץ)
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
27 פבר 2015 18:44 #7
מאת vav1
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
תגובה מvav1 בדיון מנוע ניטרו לא מניע
הי
טוב יש תפנית בעלילה.
עמדתי לעשות את מה שהצעת, אבל לפני כן ניסיתי להניע אחרי ששלושה ימים לא נגעתי ברכב - והאוטו הניע להפתעתי די מהר ואפילו עם אותו דלק שנישאר במיכל מהכישלונות הקודמים.
אבל המנוע לא נראה שעובד ממש יציב, עד שהוא לא ממש מתחמם הוא נכבה כל פעם שאני נותן גז, נדלק בקלות שוב אחרי ושוב ניכבה עם גז. שנתתי לו להתחמם הוא אחרי חצי דקה (בלי שהפעם נתי גז) פשוט נכבה ושוב הדלקתי חזרה בקלות.
לא ניסיתי להסיע אותו היום אבל זה נראה שונה מה שהורגלתי.
אני לא בטוח איזה דלק עבדתי עד היום כי נתנו לי בעבר גלונים ללא תוית אבל אמרו לי שזה ניטרו 25%.
עכשיו שקניתי את הניטרו 25% התחילו כל הבעיות וגם הפליטה מהאגזוז נראית שונה - פחות מעשנת וסמיכה ויותר נוזלית.
האם יכול להיות שהדלק לא מתאים?
האם לעבור ל- 20%?
האם בכל מקרה אני צריך לכוון את הסיכות בגלל הדלק?
טוב יש תפנית בעלילה.
עמדתי לעשות את מה שהצעת, אבל לפני כן ניסיתי להניע אחרי ששלושה ימים לא נגעתי ברכב - והאוטו הניע להפתעתי די מהר ואפילו עם אותו דלק שנישאר במיכל מהכישלונות הקודמים.
אבל המנוע לא נראה שעובד ממש יציב, עד שהוא לא ממש מתחמם הוא נכבה כל פעם שאני נותן גז, נדלק בקלות שוב אחרי ושוב ניכבה עם גז. שנתתי לו להתחמם הוא אחרי חצי דקה (בלי שהפעם נתי גז) פשוט נכבה ושוב הדלקתי חזרה בקלות.
לא ניסיתי להסיע אותו היום אבל זה נראה שונה מה שהורגלתי.
אני לא בטוח איזה דלק עבדתי עד היום כי נתנו לי בעבר גלונים ללא תוית אבל אמרו לי שזה ניטרו 25%.
עכשיו שקניתי את הניטרו 25% התחילו כל הבעיות וגם הפליטה מהאגזוז נראית שונה - פחות מעשנת וסמיכה ויותר נוזלית.
האם יכול להיות שהדלק לא מתאים?
האם לעבור ל- 20%?
האם בכל מקרה אני צריך לכוון את הסיכות בגלל הדלק?
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
27 פבר 2015 21:46 #8
מאת IziG
תגובה מIziG בדיון מנוע ניטרו לא מניע
מהתיאור שלך קשה להבין אם המנוע פועל עשיר או עני. סירטון יכול כמובן לסייע.
אם המנוע מנסה "לצרוח" ואז נכבה, כנראה שהוא פועל עני מידי וצריך לפתוח מעט את הסיכה הנגדית. זו שאחראית על הסל"ד הנמוך, יכול להיות שבשילוב עם הסיכה הראשית.
אם הוא מגמגם, פולט הרבה שמן ואז נכבה, כנראה שהמצב הפוך, המנוע עשיר מידי ויש צורך לסגור את הסיכות. בלי לראות ולשמוע את התופעה קשה להגיע להבנה מלאה של הבעיה.
מה שמוזר לי זו העובדה שכתבת שהמנוע נסע נסיעה אחת תקינה עם הדלק החדש. זה נכון או שאני לא הבנתי אותך?
בכל מקרה, החלפה של דלק גוררת ברוב המקרים צורך בכיוון מחדש של הקרבורטור. אתה לא צריך לעבור לדלק עם 20% ניטרו, אתה יכול, אבל לא חייב. גם דלק עם פחות מ-20% יעבוד וכמובן שגם דלק עם 25% ניטרו יתאים.
ועוד משהו קטן, נסה פלאג חדש לגמרי, שכמובן מתאים למנוע.
אם המנוע מנסה "לצרוח" ואז נכבה, כנראה שהוא פועל עני מידי וצריך לפתוח מעט את הסיכה הנגדית. זו שאחראית על הסל"ד הנמוך, יכול להיות שבשילוב עם הסיכה הראשית.
אם הוא מגמגם, פולט הרבה שמן ואז נכבה, כנראה שהמצב הפוך, המנוע עשיר מידי ויש צורך לסגור את הסיכות. בלי לראות ולשמוע את התופעה קשה להגיע להבנה מלאה של הבעיה.
מה שמוזר לי זו העובדה שכתבת שהמנוע נסע נסיעה אחת תקינה עם הדלק החדש. זה נכון או שאני לא הבנתי אותך?
בכל מקרה, החלפה של דלק גוררת ברוב המקרים צורך בכיוון מחדש של הקרבורטור. אתה לא צריך לעבור לדלק עם 20% ניטרו, אתה יכול, אבל לא חייב. גם דלק עם פחות מ-20% יעבוד וכמובן שגם דלק עם 25% ניטרו יתאים.
ועוד משהו קטן, נסה פלאג חדש לגמרי, שכמובן מתאים למנוע.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
14 מרס 2015 19:34 #9
מאת vav1
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
תגובה מvav1 בדיון מנוע ניטרו לא מניע
קצת לקח לי זמן להגיב (משפחה, מילואים ועוד) אבל יש תשובה חד משמעית לבעיה אצלי.
התשובה היא הדלק.
לאחר הרבה משחקים נסיעות ובדיקות הגעתי למסקנה חד משמעית שהבאגי שלי מעדיפה את הניטרו 20% הישן שיש לי כמה שנים מאשר את הניטרו 25% החדש שלצערי קניתי בלא מעט כסף...
הרכב עדיין לא מניע בניסיון ראשון או שני (לפעמים גם 5-10 משיכות) אבל מרגע שהניע הוא יציב, לאחר שאני נותן לו איזה דקה להתחמם הוא גם מגיב יפה ולא ניכבה עד לסיום המיכל.
כל זה ללא שהחלפתי פלאג או שיניתי כיוונים בסיכות.
התשובה היא הדלק.
לאחר הרבה משחקים נסיעות ובדיקות הגעתי למסקנה חד משמעית שהבאגי שלי מעדיפה את הניטרו 20% הישן שיש לי כמה שנים מאשר את הניטרו 25% החדש שלצערי קניתי בלא מעט כסף...
הרכב עדיין לא מניע בניסיון ראשון או שני (לפעמים גם 5-10 משיכות) אבל מרגע שהניע הוא יציב, לאחר שאני נותן לו איזה דקה להתחמם הוא גם מגיב יפה ולא ניכבה עד לסיום המיכל.
כל זה ללא שהחלפתי פלאג או שיניתי כיוונים בסיכות.
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
14 מרס 2015 19:40 #10
מאת ליעד דיין
מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP
תגובה מליעד דיין בדיון מנוע ניטרו לא מניע
איזה יצרן של דלק עובד לך? אני מסיע עם הדלק של טיסן חיפה שאמרו לי שיעשה לי בעיות אבל עובד אצלי בסדר גמור.
הסעתי גם עם דלקים אחרים, אבל את זה יש כל הזמן לקנות אז אני מעדיף לא לכוון את המנוע מחדש עם כל החלפה. למרות שזה לא כל כך מסובך, עדיף לחסוך את הסיפור הזה.
הסעתי גם עם דלקים אחרים, אבל את זה יש כל הזמן לקנות אז אני מעדיף לא לכוון את המנוע מחדש עם כל החלפה. למרות שזה לא כל כך מסובך, עדיף לחסוך את הסיפור הזה.
מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
14 מרס 2015 20:45 #11
מאת vav1
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
תגובה מvav1 בדיון מנוע ניטרו לא מניע
הדלק הישן שעובד לי זה SIDEWINDER 20%/12% דגם RACE BLEND
הדלק הבעייתי החדש זה SIDEWINDER 25% דגם STRIKE TEAM
הדלק הבעייתי החדש זה SIDEWINDER 25% דגם STRIKE TEAM
באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.056 שניות