ההבדל בין הגברים לילדים הוא מחיר הצעצועים שלהם. :)

× פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.

מנוע נייטרו נכבה

14 אפר 2015 17:07 #1 מאת vav1
מנוע נייטרו נכבה נוצר על ידי vav1
הי
מנוע RS-3 תקין עם קומפרסייה מצוינת.
לאחר התנעה שמתחילים להסיע המנוע נכבה אחרי כמה שניות כשמאיצים.
זה קורה כשהמנוע כבר סביב ה- 40 מעלות.
לאחר שהמנוע נכבה הוא נדלק בקלות בחזרה ואז שוב נכבה.
שמתי לב שגם יוצא לא מעט דלק מהאגזוז ועשן.
האם כל זה מצביע על כך שהתערובת עשירה מידי?
ניסיתי לסגור חצי סיבוב את הסיכה הראשית והמצב קצת השתפר, בסרק הוא לא נכבה אבל עדיין בנסיעה לפעמים נכבה.
לאחר שכבר הצלחתי להסיע כ- 10 דקות (עד שניגמר הדלק) מדדתי והטמפרטורה של המנוע היתה 75 מעלות -לא נמוך מידי?
האם הטמפרטורת עבודה הנמוכה גם מצביעה על תערובת עשירה מידי?
לסיכום, האם אני צודק?
האם לסגור עוד את הסיכה?
האם סגירת הסיכה עוד יותר לא תגרום לקושי בהתנעה?
האם הבעיה יכולה בכלל להיות קשורה לפלאג (חדש יחסית)? אם כן, איזה פלאג הכי מתאים למנוע הזה?

באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
14 אפר 2015 19:57 - 14 אפר 2015 19:58 #2 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון מנוע נייטרו נכבה
מדובר במנוע הזה?



לגבי הפלאג, באתר שלהם מומלץ פלאג NOVA ROSSI C9TGH. חיפשתי בגוגל ולא ראיתי אף אתר בארץ שמחזיק אותו. אני מניח שלחברת OS יש פלאג מתאים לסוג המנוע הזה ושניתן למצא אותו בארץ.

באופן כללי, נשמע באמת שהמנוע פשוט לא מכוון. סגור את הסיכה עד שהמנוע "יצרח" ואז תפתח חצי סיבוב.
כמובן שחובה לעבוד עם מד טמפרטורה כדי לא להרוג את המנוע. אם אתה מכוון להסעה תחרותית, לסגור את הסיכה כמה שניתן בלי להגיע לטמפרטורת עבודה קיצונית מידי. עבור כל הסעה אחרת, אחרי שמגיעים לכיוון מדוייק, לפתוח את הסיכה כדי להגיע לטמפרטורת עבודה נמוכה יותר מהמקסימום של המנוע.

עם איזה דלק את מסיע?
קבצים מצורפים:
עריכה אחרונה:14 אפר 2015 19:58 ע"י IziG.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
14 אפר 2015 21:50 #3 מאת vav1
תגובה מvav1 בדיון מנוע נייטרו נכבה
הי

זה לא המנוע ששלחת בתמונה.
המנוע שלי הוא של CRONO RS-3 (צירפתי תמונות מקווה שיעלו)
אף פעם לא השתמשתי בפלאג ייחודי, לדעתי כרגע אני משתמש ב- 3.

לגבי הכיוון, יש לי מד טמפרטורה. היום שהיה יחסית חם בחוץ והסעתי בערך 10 דקות במאמץ בינוני של המנוע הוא הגיע ל- 75 מעלות בלבד שזה נמוך להבנתי וכנראה נובע משימון יתר.
אני מסיע עם דלק SIDEWINDER 20% .
לא מדובר בנסיעה תחרותית, סתם להנאה.
מהי טמפרטורת העבודה המקסימלית המקובלת?
האם ע"י סגירה של הסיכה ההתנעה לא תהיה קשה מידי?

באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
19 אפר 2015 22:55 #4 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון מנוע נייטרו נכבה
למרות שלא מצאתי תיעוד מדויק של המנוע שלך, 75 מעלות זו טמפרטורה נמוכה לדעתי לכל מנוע. בין 100 ל-110 מעלות לא צריכה להיות בעיה להסיע ביום לא חם מידי.

פלאגים של OS מהדגמים A3, P3 ו-LC3 הם הפלאגים החמים ביותר.

אני מציע לסגור את הסיכה הראשית יותר, לוודא עבודה תקינה בסל"ד סרק ולמדוד טמפרטורה במיוחד בימים חמים.

בקשר להתנעה אחרי סגירת הסיכה, כשהמנוע מכוון הוא מניע בקלות רבה יותר. זה לא צריך להטריד אותך.
יכול להיות שבמהלך הכיוונים של המנוע, תסגור את סיכת הסל"ד הנמוך יותר מידי ותרגיש קושי להניע, אם כיוונת את הסיכות כמו שצריך, שאיבה קלה של דלק והמנוע יניע.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
22 אפר 2015 11:32 #5 מאת vav1
תגובה מvav1 בדיון מנוע נייטרו נכבה
תודה על התשובה.
סגרתי את הסיכה הראשית כמעט סיבוב עכשיו המנוע מתנהג הרבה יותר טוב.
הוא כמעט ולא ניכבה לי בנסיעה, גם בסרק הוא עובד תקין ולא יוצא יותר דלק מהאגזוז.
טמפרטורת עבודה אחרי נסיעה ארוכה בערך 88 מעלות.
עדיין יש לי לעיתים קשיים בהנעה (עם תיבת התעה) בל בסוף מצליח

באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
22 אפר 2015 12:34 #6 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון מנוע נייטרו נכבה
זה מה שאני ממליץ לך לעשות עכשיו:
כשהמנוע חם ובסל"ד סרק בערך 20 שניות:
- המנוע נכבה? פתח בערך רבע סיבוב את הסיכה הנגדית. (זה בהנחה שהוא נכבה מחוסר דלק ולא מעודף)

לחיצה קלה על צינורית הדלק בין המיכל לקרבורטור:
- המנוע מעלה את הסל"ד? אתה יכול לסגור את הסיכה הנגדית בערך רבע סיבוב.
- המנוע מוריד סל"ד ומראה סימני "חנק"? אל תגע בסיכה.

סגור את הסיכה הראשית בערך חצי סיבוב, בדוק טמפרטורה ותעבור על התהליך מעל שוב אם צריך.

את כל מה שכתבתי מעל, תבצע כמה פעמים, אל תעבור את ה-110 מעלות. כשהמנוע מכוון באמת, ובהנחה שהוא תקין, כלומר אין דליפות דלק או חדירה של אויר למערכת, פלאג תקין וקומפרסיה סבירה, הוא צריך להניע בלי שום בעיה.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
22 אפר 2015 12:53 #7 מאת vav1
תגובה מvav1 בדיון מנוע נייטרו נכבה
איפה ממוקמת הסיכה הנגדית?
זאת הסיכה באמצע איפה שמחובר המוט של ההאצה לסרוו?
במצב הקיים כשהמנוע בסרק ואני לוחץ עם פלייר על הצינור דלק אז בסופו של דבר הטורים עולים עד שהמנוע ניכבה

באגי 1/8 קיושו דגם MP-7.5 עם מנוע תחרותי RS-3 ותיבת התנעה,
באגי 1/8 דגם GS Storm Evo

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
22 אפר 2015 14:44 - 22 אפר 2015 14:45 #8 מאת IziG
תגובה מIziG בדיון מנוע נייטרו נכבה
הבורג במרכז המצערת (בצד השמאלי תחתון של התמונה) הוא למעשה הסיכה הנגדית או סיכת הסל"ד הנמוך.



התפקיד שלה לכוון את כמות הדלק למנוע בזמן שהמצערת במצב מינימום. יש לכך השפעה מורגשת באופן מיידי בשני נושאים:
1. סל"ד סרק יציב. אתה מוריד את המצערת למינימום והמנוע לא משנה את הסל"ד שלו.
2. החשה מיידית של המנוע בפתיחה מלאה של המצערת. כשהסיכה מכוונת בדיוק, הסל"ד של המנוע יעלה מייד עם פתיחת המצערת.

בנוסף, קל יותר להניע את המנוע כשהסיכה הזו מאפשר זרימה מדוייקת של דלק לתוך הקרבורטור.

תנסה לסגור אותה חצי סיבוב ובדוק את ההשפעה על המנוע. יכול להיות שהסל"ד בסרק יהיה גבוה יותר, תוריד אותו עם הקיזוז של המצערת. אם אתה מרגיש אחרי הסגירה של הסיכה הזו שהמנוע "נחנק" כשפותחים מצערת מיידית, פתח אותה חזרה.

לפי התיאור שלך בתגובה האחרונה, נראה שאתה יכול לסגור אותה לפחות חצי סיבוב ולקבל שיפור בפעולה של המנוע.
קבצים מצורפים:
עריכה אחרונה:22 אפר 2015 14:45 ע"י IziG.

Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.

יותר
מפקחים: Shmulikליעד דיין
זמן ליצירת דף: 0.049 שניות
Powered by פורום קוננה
joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...