- הודעות 2
- תודות התקבלו: 0
עזרה עם מנוע של טיסן בננה ישן
20 מרס 2014 15:32 #1
מאת פלר
עזרה עם מנוע של טיסן בננה ישן נוצר על ידי פלר
עזרה עם מנוע של טיסן בננה ישן... מישהו?
יש לי מנוע ישן שאני מנסה להניע אני משתמש בדלק 7% הצלחתי להניע אותו פעמיים שלוש ונתתי לו לעבוד איזה 5 דקות אבל אני לא מצליח להניע אותו בצורה טובה תמיד זה אחרי הרבה נסיונות , מצורפת תמונה של המנוע מפורק עם כל החלקים וכיוון ההרכבה כפי שאני מבין שאמור להיות מורכב .... HELP
יש לי מנוע ישן שאני מנסה להניע אני משתמש בדלק 7% הצלחתי להניע אותו פעמיים שלוש ונתתי לו לעבוד איזה 5 דקות אבל אני לא מצליח להניע אותו בצורה טובה תמיד זה אחרי הרבה נסיונות , מצורפת תמונה של המנוע מפורק עם כל החלקים וכיוון ההרכבה כפי שאני מבין שאמור להיות מורכב .... HELP
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
20 מרס 2014 20:12 #2
מאת IziG
תגובה מIziG בדיון עזרה עם מנוע של טיסן בננה ישן
המנועים האלו פשוטים מאד שזה יתרון וחסרון, היו לי כמה כאלה בעבר, גם על בננה וגם על צרצר (שזה טיסן כבלים קטן).
אין להם קרבורטור כמו שאנחנו מכירים ממנועים רגילים אז באמת יכולה להיות בעיה להניע מנוע כזה כשהוא לא מכוון.
בכל מקרה, אם המנוע עובד בצורה תקינה כמה דקות ברצף זה סימן די טוב לזה שהוא תקין. חשוב לבדוק שאין דליפות או זליגות של אויר בין החלקים השונים, יש אטם נייר במנוע, צריך לבדוק שהוא שלם ובלי קרעים.
הפלאג צריך להיות תקין, זה שהמנוע מניע לא מספיק, פלאג לא תקין יעשה לך צרות בטיסה ובהנעה של המנוע.
לפי התמונה אתה מניע עם סוללות רגילות. יכול להיות שזאת כל הבעיה שלך, הסוללות האלו נותנות כמות נמוכה יחסית של אנרגיה. שווה לך לבדוק את המנוע עם בוסטר עם סוללה נטענת תקינה.
מאיזה איזור בארץ אתה? (במנחת אפשר לעזור לך בקלות רבה יותר)
אין להם קרבורטור כמו שאנחנו מכירים ממנועים רגילים אז באמת יכולה להיות בעיה להניע מנוע כזה כשהוא לא מכוון.
בכל מקרה, אם המנוע עובד בצורה תקינה כמה דקות ברצף זה סימן די טוב לזה שהוא תקין. חשוב לבדוק שאין דליפות או זליגות של אויר בין החלקים השונים, יש אטם נייר במנוע, צריך לבדוק שהוא שלם ובלי קרעים.
הפלאג צריך להיות תקין, זה שהמנוע מניע לא מספיק, פלאג לא תקין יעשה לך צרות בטיסה ובהנעה של המנוע.
לפי התמונה אתה מניע עם סוללות רגילות. יכול להיות שזאת כל הבעיה שלך, הסוללות האלו נותנות כמות נמוכה יחסית של אנרגיה. שווה לך לבדוק את המנוע עם בוסטר עם סוללה נטענת תקינה.
מאיזה איזור בארץ אתה? (במנחת אפשר לעזור לך בקלות רבה יותר)
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
21 מרס 2014 01:45 #3
מאת פלר
תגובה מפלר בדיון עזרה עם מנוע של טיסן בננה ישן
קודם כל , תודה על התגובה
הסתכלתי על הפלאג בפנים יש קפיץ וגיד שמחובר לגוף הפלאג הגיד הזה שחור , זה יכול להעיד על פלאג לא תקין ?
אני מאיזור פתח תקווה
אני חדש בתחום , אז מה נחשב לבוסטר תקין ? איזה מתח חשמלי צריך על מנת לחמם ולא לשרוף את הפלאג?
הסתכלתי על הפלאג בפנים יש קפיץ וגיד שמחובר לגוף הפלאג הגיד הזה שחור , זה יכול להעיד על פלאג לא תקין ?
אני מאיזור פתח תקווה
אני חדש בתחום , אז מה נחשב לבוסטר תקין ? איזה מתח חשמלי צריך על מנת לחמם ולא לשרוף את הפלאג?
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
21 מרס 2014 03:32 #4
מאת IziG
תגובה מIziG בדיון עזרה עם מנוע של טיסן בננה ישן
הדרך הפשוטה ביותר לזהות פלאג היא להניע את המנוע ולשים לב לסל"ד כשמנתקים את הבוסטר. במנוע רגיל עם קרבורטור, מניעים כשהמצערת במינימום ומנתקים את הבוסטר, עם פלאג תקין הסל"ד לא יורד והמנוע ממשיך לעבור כרגיל. במנוע שלך, Cox 0.49, מניעים וכשהמנוע מכוון מנתקים את הבוסטר, הסל"ד לא צריך להשתנות והמנוע צריך להמשיך "לצרוח".
אם עברת את הבדיקה מעל, ונראה שהמנוע שלך מצליח לעבוד ברצף אז החשד שלי עובר לבוסטר.
כדי להגיע לטמפרטורה שבה הפלאג יצליח להצית את הדלק בקלות, צריך סוללה של 1.5 עד 2 וולט. הזרם שהפלא צריך הוא בסביבות 2 אמפר (זה תלוי בכמה משתנים אבל זה פחות או יותר המספר). סוללות רגילות מתקשות לספק כזה זרם לאורך זמן. זו הסיבה שאני חושב שבמסלול מסודר יוכלו לעזור לך.
במקרה שלך יש בעיה קטנה נוספת, המנוע הזה צריך חיבור מאד מסויים לפלאג, רוב הבוסטרים המודרניים מגיעים עם חיבור שונה שמתאים לפלאגים של טיסנים "רגילים". אם תגיע למנחת ותמצא מישהו מספיק נחמד, עם סבלנות ומספיק נסיון אז לא צריכה להיות בעיה למצא את המקור לבעיה שלך.
יש מנחת בפתח תיקווה אבל אם תגיע למנחת ראשון לציון , תגש לבחור בשם יוני ואם הוא לא לחוץ מידי הוא ימצא לך את הבעיה מהר מאד.
אם עברת את הבדיקה מעל, ונראה שהמנוע שלך מצליח לעבוד ברצף אז החשד שלי עובר לבוסטר.
כדי להגיע לטמפרטורה שבה הפלאג יצליח להצית את הדלק בקלות, צריך סוללה של 1.5 עד 2 וולט. הזרם שהפלא צריך הוא בסביבות 2 אמפר (זה תלוי בכמה משתנים אבל זה פחות או יותר המספר). סוללות רגילות מתקשות לספק כזה זרם לאורך זמן. זו הסיבה שאני חושב שבמסלול מסודר יוכלו לעזור לך.
במקרה שלך יש בעיה קטנה נוספת, המנוע הזה צריך חיבור מאד מסויים לפלאג, רוב הבוסטרים המודרניים מגיעים עם חיבור שונה שמתאים לפלאגים של טיסנים "רגילים". אם תגיע למנחת ותמצא מישהו מספיק נחמד, עם סבלנות ומספיק נסיון אז לא צריכה להיות בעיה למצא את המקור לבעיה שלך.
יש מנחת בפתח תיקווה אבל אם תגיע למנחת ראשון לציון , תגש לבחור בשם יוני ואם הוא לא לחוץ מידי הוא ימצא לך את הבעיה מהר מאד.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.035 שניות