- הודעות 3
- תודות התקבלו: 0
מנוע תקוע
17 אוג 2015 19:08 #2
מאת IziG
הי יואב, ברוך הבא לפורום.
דבר ראשון לגבי מנוע תפוס, אל תשתמש בכוח כדי לשחרר אותו.
אז מה כן לעשות? אפשרות אחת היא לטבול אותו ליום בדלק טיסנים כשהוא מוצף לחלוטין. רצוי לפרק ממנו את מה שניתן כמו פלאג, אגזוז וקרבורטור.
לאחר מספיק שעות להתחיל בעדינות לנסות לסובב אותו. עדיין תפוס? תן לו עוד זמן, אפילו יום נוסף אם צריך.
אפשרות אחרת היא להשתמש בחומר ניקוי כמו WD40 או דומה לו. לאחר שהתזת כמות מכובדת לתוך המנוע, תן לחומר לעבוד מספר דקות. יכול להיות שזה ישחרר את המנוע. שוב, לא להשתמש בכוח.
חשוב לזכור שהחומר הזה הוא חומר ניקוי ופחות חומר שימון. בסיום התהליך כדאי להציף את המנוע בדלק טיסנים ולנקות אותו היטב.
אחרי שיחרור המנוע, יותר ממומלץ לפרק אותו ולוודא שהמייסבים תקינים. אם הם נראים חלודים, יש להם חופש בין החלקים או כל חשד אחר, להחליף. חבל להרוס מנוע בגלל מייסב שהתפרק תוך כדי עבודה.
דבר ראשון לגבי מנוע תפוס, אל תשתמש בכוח כדי לשחרר אותו.
אז מה כן לעשות? אפשרות אחת היא לטבול אותו ליום בדלק טיסנים כשהוא מוצף לחלוטין. רצוי לפרק ממנו את מה שניתן כמו פלאג, אגזוז וקרבורטור.
לאחר מספיק שעות להתחיל בעדינות לנסות לסובב אותו. עדיין תפוס? תן לו עוד זמן, אפילו יום נוסף אם צריך.
אפשרות אחרת היא להשתמש בחומר ניקוי כמו WD40 או דומה לו. לאחר שהתזת כמות מכובדת לתוך המנוע, תן לחומר לעבוד מספר דקות. יכול להיות שזה ישחרר את המנוע. שוב, לא להשתמש בכוח.
חשוב לזכור שהחומר הזה הוא חומר ניקוי ופחות חומר שימון. בסיום התהליך כדאי להציף את המנוע בדלק טיסנים ולנקות אותו היטב.
אחרי שיחרור המנוע, יותר ממומלץ לפרק אותו ולוודא שהמייסבים תקינים. אם הם נראים חלודים, יש להם חופש בין החלקים או כל חשד אחר, להחליף. חבל להרוס מנוע בגלל מייסב שהתפרק תוך כדי עבודה.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
18 אוג 2015 22:48 #4
מאת IziG
אני לא מכיר המלצה חד משמעית, אני הייתי מריץ אותו עשיר לכמה דקות עם סגירה של הסיכה לכמה שניות מידי פעם.
כל זה כדי לנקות את המנוע משאריות שמן יבש שהצטברו בתוכו.
כמובן שגם את הפלאג כדאי להחליף.
אם אתה מתחיל להטיס באופן קבוע, פשוט לנקות היטב את המנוע בסיום יום ההטסה. יש המלצות להשתמש בשמן After run לפני אחסון של המנוע. אני לא אימצתי את ההמלצה הזו. אני חושב שמנוע שמופעל כל שבוע שבועיים נשמר הייטב בזכות השמן שנשאר בו בסוף יום ההטסה.
כל זה כדי לנקות את המנוע משאריות שמן יבש שהצטברו בתוכו.
כמובן שגם את הפלאג כדאי להחליף.
אם אתה מתחיל להטיס באופן קבוע, פשוט לנקות היטב את המנוע בסיום יום ההטסה. יש המלצות להשתמש בשמן After run לפני אחסון של המנוע. אני לא אימצתי את ההמלצה הזו. אני חושב שמנוע שמופעל כל שבוע שבועיים נשמר הייטב בזכות השמן שנשאר בו בסוף יום ההטסה.
המשתמש(s) אמרו תודה: ליעד דיין
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
31 אוג 2015 20:49 #5
מאת ליעד דיין
מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP
אחרי כמה שנים הייתי מחליף בלי לחשוב פעמיים את המיסבים.
תבדוק בדיוק מה המידות שלהם באינטרנט ותזמין זוג, יעלה לך בין $10 ל 20$. אתה לא חייב מייסבים מקוריים של OS, תקנה סט איכותי מפלדה. אתה יכול לקנות באינטרנט אם יש לך סבלנות או בחנות של כלי עבודה.
המייסב האחורי מגיע בלי אטמים והקידמי אטום בחלק הקידמי.
תבדוק בדיוק מה המידות שלהם באינטרנט ותזמין זוג, יעלה לך בין $10 ל 20$. אתה לא חייב מייסבים מקוריים של OS, תקנה סט איכותי מפלדה. אתה יכול לקנות באינטרנט אם יש לך סבלנות או בחנות של כלי עבודה.
המייסב האחורי מגיע בלי אטמים והקידמי אטום בחלק הקידמי.
מנהל פורום טיסנים ומכוניות שלט לשעבר... בפורום FXP
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.040 שניות