- הודעות 18
- תודות התקבלו: 4
×
פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.
בקשה למדריך
03 מרס 2014 10:20 #1
מאת roy st-1
בקשה למדריך נוצר על ידי roy st-1
בזמנו ראיתי מלאה מדריכים בנושא
ודווקא עכשיו שאני צריך אני לא מוצא אפילו אחד,
אשמח אם למישהו יש מדריך לכיוון זוויות גלגלים בבאגי 1/8
אשמח אם אפשר גם לרשום
איזה זיווית עדיפה לאיזה סוג שטח.
תודה מראש לעוזרים
ודווקא עכשיו שאני צריך אני לא מוצא אפילו אחד,
אשמח אם למישהו יש מדריך לכיוון זוויות גלגלים בבאגי 1/8
אשמח אם אפשר גם לרשום
איזה זיווית עדיפה לאיזה סוג שטח.
תודה מראש לעוזרים
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
03 מרס 2014 19:49 #4
מאת יוסי נהוראי
יוסי נהוראי
תגובה מיוסי נהוראי בדיון בקשה למדריך
וואוו איציק,
שיחקת אותה לרגע עברה בי צמרמורת קלה ...
אין לי חלונות זמן כרגע, אבל בהזדמנות הראשונה אני יעלה מאמרים חדשים.
תודה ויום נפלא
שיחקת אותה לרגע עברה בי צמרמורת קלה ...
אין לי חלונות זמן כרגע, אבל בהזדמנות הראשונה אני יעלה מאמרים חדשים.
תודה ויום נפלא
יוסי נהוראי
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
- יוסי נהוראי
- מנותק
- Junior Member
פחות
יותר
- הודעות 22
- תודות התקבלו: 2
04 מרס 2014 12:17 #7
מאת roy st-1
תגובה מroy st-1 בדיון בקשה למדריך
יש לי כרגע 2 באגי חשמליות
אני רוצה לדעת מה הכיוון גלגלים העדיף לכל סוג שטח אם בכלל,
אם לדוגמא אני אסיע במסלול חמרה שיש בו פניות חדות מה צריך
אם אני אסיע בבאשינג מה עדיף
ואם אני אסיע בכביש מה עדיף
תודה מראש
אני רוצה לדעת מה הכיוון גלגלים העדיף לכל סוג שטח אם בכלל,
אם לדוגמא אני אסיע במסלול חמרה שיש בו פניות חדות מה צריך
אם אני אסיע בבאשינג מה עדיף
ואם אני אסיע בכביש מה עדיף
תודה מראש
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
04 מרס 2014 15:13 - 04 מרס 2014 15:20 #8
מאת Shmulik
תגובה מShmulik בדיון בקשה למדריך
רועי,
אין פתרון בית ספר.
יש הרבה מאוד פרמטרים שאחראיים על התוצר הסופי - השליטה ברכב.
זה לא נכון להתייחס רק לחלק מהם כדי לנסות למצוא מה נכון.
באופן עקרוני, באשינג אתה יכול להסיע כמעט איך שתרצה... (באגי זה רכב די מתסכל בבאשינג)
מסלולים , זה מאוד תלוי באופי הכללי של המסלול, טכני מצריך סט מסוים של כיוונים, מהיר סט אחר של כיוונים.
נוסף על זה נכנס כפרמטר סגנון הנהיגה שלך.
כדי להשיג אחיזה טובה במסלול מרובה פניות, כדאי לכוון לקמבר שלילי באזור ה שתי מעלות, לוודא קסטר חיובי, לא מידיי כדי לא להאט את היציאה מהפניות וטאו(TOE) אחורי IN 2 - 3 מעלות וקדמי OUT גם לא יותר מ 3 מעלות (אני אישית מכיר מסיע שעובד עם toe out מטורף קדימה...)
תוסיף לזה סמיכות שמן נכונה בבולמים כוון ועובי נכון של הקפיצים (להשאיר לרכב מקום גם לעלות , לא רק לרדת) ,
סמיכות נכונה של שמן בדיפרנציאליים (תורה בפני עצמה), חוזק המילוי בצמיגים (צמיג רך, מדיום או קשה)...
ולא דיברנו עדיין על מהירות וכוח הסרוואים או על מהירות התגובה של השלט
קיצר רועי, זה לא רק כיווני גלגלים.
אין פתרון בית ספר.
יש הרבה מאוד פרמטרים שאחראיים על התוצר הסופי - השליטה ברכב.
זה לא נכון להתייחס רק לחלק מהם כדי לנסות למצוא מה נכון.
באופן עקרוני, באשינג אתה יכול להסיע כמעט איך שתרצה... (באגי זה רכב די מתסכל בבאשינג)
מסלולים , זה מאוד תלוי באופי הכללי של המסלול, טכני מצריך סט מסוים של כיוונים, מהיר סט אחר של כיוונים.
נוסף על זה נכנס כפרמטר סגנון הנהיגה שלך.
כדי להשיג אחיזה טובה במסלול מרובה פניות, כדאי לכוון לקמבר שלילי באזור ה שתי מעלות, לוודא קסטר חיובי, לא מידיי כדי לא להאט את היציאה מהפניות וטאו(TOE) אחורי IN 2 - 3 מעלות וקדמי OUT גם לא יותר מ 3 מעלות (אני אישית מכיר מסיע שעובד עם toe out מטורף קדימה...)
תוסיף לזה סמיכות שמן נכונה בבולמים כוון ועובי נכון של הקפיצים (להשאיר לרכב מקום גם לעלות , לא רק לרדת) ,
סמיכות נכונה של שמן בדיפרנציאליים (תורה בפני עצמה), חוזק המילוי בצמיגים (צמיג רך, מדיום או קשה)...
ולא דיברנו עדיין על מהירות וכוח הסרוואים או על מהירות התגובה של השלט
קיצר רועי, זה לא רק כיווני גלגלים.
עריכה אחרונה:04 מרס 2014 15:20 ע"י Shmulik.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.043 שניות