- הודעות 26
- תודות התקבלו: 0
×
פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.
ריבו 3.3
06 יול 2014 21:54 #2
מאת IziG
אתה מתכוון שהמצמד לא משתחרר?
אתה יכול לפרק אותו ולוודא שכל החלקים של המצמד תקינים, שלמים והקפיץ שמחזיק אותם עושה את העבודה שלו.
אתה יכול לראות את החלקים באופן די ברור בקובץ הזה באתר של טרקסס:
traxxas.com/sites/default/files/TRX3.3_e...ssembly_051221_0.pdf
אם הכל נראה תקין אז אין מה להחליף וכדאי לנסות להבין מה גרם לתקלה. רק בפירוק אפשר למצא את המקור לתקלה.
אתה יכול לפרק אותו ולוודא שכל החלקים של המצמד תקינים, שלמים והקפיץ שמחזיק אותם עושה את העבודה שלו.
אתה יכול לראות את החלקים באופן די ברור בקובץ הזה באתר של טרקסס:
traxxas.com/sites/default/files/TRX3.3_e...ssembly_051221_0.pdf
אם הכל נראה תקין אז אין מה להחליף וכדאי לנסות להבין מה גרם לתקלה. רק בפירוק אפשר למצא את המקור לתקלה.
המשתמש(s) אמרו תודה: takdim
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
07 יול 2014 20:55 #3
מאת IziG
במקרה זכית לתמונות של פירוק של החלק
www.tissan.co.il/forum/%D7%9E%D7%9B%D7%9...%92%D7%99-1-8-gs#524
מנוע שונה, טכנית זה אותו דבר פחות או יותר:
www.tissan.co.il/forum/%D7%9E%D7%9B%D7%9...%92%D7%99-1-8-gs#524
מנוע שונה, טכנית זה אותו דבר פחות או יותר:
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
14 יול 2014 22:10 - 14 יול 2014 22:15 #7
מאת IziG
לכל מכונית שלט יש את הכיוון שמתאים לה. זה תלוי במצב המנוע, סוג הדלק, מזג האויר במקום שבו אתה מסיע ועוד המון משתנים.
ההמלצות של טרקסס לכיוון מנוע כמו שהוא מגיע אליך הם לפתוח את הסיכה הראשית כ-4 סיבובים:
את הסיכה הנגדית, זו שאחראית על אספקת הדלק למנוע בסל"ד נמוך, צריך להביא למצב שהיא בקו אחד עם הטבעת שסביבו:
ואת הבורג שמונע מהמנוע להכבות בסל"ד מינימאלי תכוון לפי התמונות הבאות. כשהמצערת במינימום, ישנו רווח של פחות ממילימטר בתוך המאייד:
זה כיוון שמתאים למנוע לפני הרצה, מכאן אתה צריך להתחיל ולכוון את המנוע למצב שיתן את מירב הביצועים.
ההמלצות של טרקסס לכיוון מנוע כמו שהוא מגיע אליך הם לפתוח את הסיכה הראשית כ-4 סיבובים:
את הסיכה הנגדית, זו שאחראית על אספקת הדלק למנוע בסל"ד נמוך, צריך להביא למצב שהיא בקו אחד עם הטבעת שסביבו:
ואת הבורג שמונע מהמנוע להכבות בסל"ד מינימאלי תכוון לפי התמונות הבאות. כשהמצערת במינימום, ישנו רווח של פחות ממילימטר בתוך המאייד:
זה כיוון שמתאים למנוע לפני הרצה, מכאן אתה צריך להתחיל ולכוון את המנוע למצב שיתן את מירב הביצועים.
עריכה אחרונה:14 יול 2014 22:15 ע"י IziG.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
16 יול 2014 22:41 #9
מאת takdim
חברים !
תודה רבה על העזרה
חזרתי לפני כמה שעות מהסעה של הרכב נהנתי
מאד
לאחר מנוחה של הרכב למשך 4 שעות
האנדנלין שלי עדיין בגוף חזרתי לרכב נסיתי להניע
הרכב לא מניע
יש סטרטאר
דלק כמובן
זרימה תקינה של דלק לכיוון המנוע אבל הרכב לא מניע
יש סיבה לכך ?
מהשו שעשיתי ?? או לא עשיתי?
תודה
תודה רבה על העזרה
חזרתי לפני כמה שעות מהסעה של הרכב נהנתי
מאד
לאחר מנוחה של הרכב למשך 4 שעות
האנדנלין שלי עדיין בגוף חזרתי לרכב נסיתי להניע
הרכב לא מניע
יש סטרטאר
דלק כמובן
זרימה תקינה של דלק לכיוון המנוע אבל הרכב לא מניע
יש סיבה לכך ?
מהשו שעשיתי ?? או לא עשיתי?
תודה
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
16 יול 2014 23:05 #10
מאת IziG
ניחוש שלי, פלאג שרוף.
בלי לראות את המנוע די קשה להצביע על הבעיה.
קומפרסיה יש? אתה מרגיש התנגדות כשאתה מנסה להניע?
תנסה להניע עם בוסטר חיצוני במקום זה שמגיע עם האיזי סטארט, יכול להיות שהמעגל האלקטרוני שמספק את הזרם לפלאג נהרס.
עוד אפשרות, פרק את הפלאג, נתק או סתום את צינורית הדלק, כמה שניות עם האיזי סטארט שייבש את המנוע.
באותה הזדמנות תבדוק שהפלאג מתלהט כשהוא מחובר לאיזי סטארט או לבוסטר חיצוני. אם הוא תקין ממשיכים אם לא מחליפים.
חבר את הפלאג חזרה, שחרר את הסתימה על על צינורית הדלק, התנעה תוך כדי סתימה קצרה של המפלט ויאללה להסיע. (אני מקווה )
בלי לראות את המנוע די קשה להצביע על הבעיה.
קומפרסיה יש? אתה מרגיש התנגדות כשאתה מנסה להניע?
תנסה להניע עם בוסטר חיצוני במקום זה שמגיע עם האיזי סטארט, יכול להיות שהמעגל האלקטרוני שמספק את הזרם לפלאג נהרס.
עוד אפשרות, פרק את הפלאג, נתק או סתום את צינורית הדלק, כמה שניות עם האיזי סטארט שייבש את המנוע.
באותה הזדמנות תבדוק שהפלאג מתלהט כשהוא מחובר לאיזי סטארט או לבוסטר חיצוני. אם הוא תקין ממשיכים אם לא מחליפים.
חבר את הפלאג חזרה, שחרר את הסתימה על על צינורית הדלק, התנעה תוך כדי סתימה קצרה של המפלט ויאללה להסיע. (אני מקווה )
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
21 יול 2014 19:34 #13
מאת IziG
כאן כבר ממש עוברים לניחושים. אם הכל נראה תקין, והמנוע רק משמיע מידי פעם צליל של התנעה, זה נראה לי כמו בעיה באספקת הדלק.
אם לא מטפטף דלק מהאגזוז אז יכול להיות שהמנוע מכוון עם תערובת עניה מידי, תנסה לפתוח רבע עד חצי סיבוב את הסיכה הראשית.
תבדוק טוב שהקרבורטור שלם ושאין בו סדק כלשהו שדרכו יכול להכנס אויר ולדלל את התערובת. אם צריך, תפרק את הקרבורטור מהרכב ותבדוק את השלמות הפיזית שלו.
אם אתה יכול לצלם או שמישהו לידך יצלם את נסיונות ההתנעה כדי שנשמע גם אנחנו את התגובה של המנוע, יתכן שזה יעזור. אבל כמו שכתבתי, בלי לראות את הרכב אפשר רק לנחש.
אם לא מטפטף דלק מהאגזוז אז יכול להיות שהמנוע מכוון עם תערובת עניה מידי, תנסה לפתוח רבע עד חצי סיבוב את הסיכה הראשית.
תבדוק טוב שהקרבורטור שלם ושאין בו סדק כלשהו שדרכו יכול להכנס אויר ולדלל את התערובת. אם צריך, תפרק את הקרבורטור מהרכב ותבדוק את השלמות הפיזית שלו.
אם אתה יכול לצלם או שמישהו לידך יצלם את נסיונות ההתנעה כדי שנשמע גם אנחנו את התגובה של המנוע, יתכן שזה יעזור. אבל כמו שכתבתי, בלי לראות את הרכב אפשר רק לנחש.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
21 יול 2014 20:12 #15
מאת IziG
הקרבורטור זה החלק שעליו מורכבות הסיכות, זה שמככב בתמונות שהוספתי לפני כמה הודעות.
אם יש טיפות מהאגזוז אז די הגיוני שהתערובת לא עניה מידי, כשאין טיפות זה יכול לרמז על זה שהמנוע לא מקבל מספיק דלק וצריך לפתוח את הסיכות.
איזה פלאג בדיוק קנית? זהה לזה שהיה מורכב לפני כן על המנוע או משהו אחר?
אם יש טיפות מהאגזוז אז די הגיוני שהתערובת לא עניה מידי, כשאין טיפות זה יכול לרמז על זה שהמנוע לא מקבל מספיק דלק וצריך לפתוח את הסיכות.
איזה פלאג בדיוק קנית? זהה לזה שהיה מורכב לפני כן על המנוע או משהו אחר?
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.071 שניות