- הודעות 36
- תודות התקבלו: 1
×
פורום תמיכה בנושא מכוניות שלט רחוק.
ריבו 3.3
15 אוג 2014 10:51 #31
מאת אביב כהן
כמו שזה נראה הבעיה היא שאתה צריך לצבור נסיון נוסף בעבודה עם מנועי ניטרו. המנועים של טרקסס אולי לא מושלמים, אבל כשהם מכוונים הם עובדים בלי בעיות.
תנסה להפגש עם מישהו מנוסה באחד ממקומות המפגש שבהם מסיעים מכוניות ניטרו ויכוונו לך את המנוע או ימצאו את הבעיה.
ורק טיפ קטן: אל תתן לראשון שמתנדב לכוון לך את המנוע, נסה לראות מי באמת מבין ורק אז תבקש עזרה. כיוון לא נכון יגרום להתחממות וקיצור החיים של המנוע, חבל על 1,000 שקל.
תנסה להפגש עם מישהו מנוסה באחד ממקומות המפגש שבהם מסיעים מכוניות ניטרו ויכוונו לך את המנוע או ימצאו את הבעיה.
ורק טיפ קטן: אל תתן לראשון שמתנדב לכוון לך את המנוע, נסה לראות מי באמת מבין ורק אז תבקש עזרה. כיוון לא נכון יגרום להתחממות וקיצור החיים של המנוע, חבל על 1,000 שקל.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
10 אוג 2015 19:16 #38
מאת IziG
למנוע של ה-Revo 3.3 אתה צריך
פלאג של טרקסס
.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
10 אוג 2015 21:31 #40
מאת IziG
ברור. כל מערכת הדלק במכונית שלט צריכה להיות אטומה יחסית. המפלט יוצר לחץ גבוה בתוך מערכת הדלק וכך "דוחף" את הדלק מהמיכל לקרבורטור.
במקרה שהמערכת לא אטומה, הלחץ לא אחיד ודלק מגיע למנוע באופן לא רציף או בכמות לא נכונה. מה שקורה הוא שכמעט בלתי אפשרי לכוון את הקרבורטור.
takdim wrote: שאלה
האם אטימה לא טובה מהמיכל דלק (האטם)
יכול לגרום לכיבוי המנוע ?
ברור. כל מערכת הדלק במכונית שלט צריכה להיות אטומה יחסית. המפלט יוצר לחץ גבוה בתוך מערכת הדלק וכך "דוחף" את הדלק מהמיכל לקרבורטור.
במקרה שהמערכת לא אטומה, הלחץ לא אחיד ודלק מגיע למנוע באופן לא רציף או בכמות לא נכונה. מה שקורה הוא שכמעט בלתי אפשרי לכוון את הקרבורטור.
Please התחברות או צור חשבון to join the conversation.
זמן ליצירת דף: 0.063 שניות